APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Tuesday, February 9, 2010

Saiful diugut bunuh! Mana lu Anaz Zahari?

"Kepada rakan2 (rakan-rakan) sekalian... sape2 (sesiapa) yg (yang) mengenali ataupun berjumpa dgn (dengan) Saiful Bukhari Azlan di mana2 (mana-mana) saja, anda diwajibkan membunuh beliau dgn apa cara sekalipun demi keamanan manusia sejagat

Demikianlah bunyi ancaman bunuh terhadap Mohd Saiful Bukhari Azlan yang tertera dalam laman peminat Facebook si peliwat Anwar Aljuburi. Berikutan itu, Mohd Saiful membuat laporan dan aduan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sentul, pukul 12.25 tengah hari tadi.

Dia turut menyerahkan salinan skrin tulisan daripada laman Facebook itu yang dilampirkan kepada emelnya.

Dalam aduan itu, Mohd Saiful mendakwa menerima emel mengenai tulisan itu adalah daripada individu yang tidak dikenalinya kira-kira jam 11 pagi, kelmarin. Dalam laporannya itu, Mohd Saiful mendakwa, tulisan berbentuk ugutan itu ditulis seorang individu yang berdaftar dengan Facebook dengan menggunakan nama 'Anaz Zahari'.

Mohd Saiful menganggap tulisan dalam Facebook itu adalah satu ancaman bunuh yang serius dan menyebabkan beliau bimbang terhadap keselamatan diri serta keluarga.

“Saya juga ingin memaklumkan, selain ancaman bunuh, ada juga gangguan di rumah saya. Sudah dua hari apabila waktu pagi hendak keluar rumah, ada bahan seperti buah-buahan yang mungkin diletakkan dengan ilmu hitam di rumah saya. Kepada semua pihak supaya bersabar kerana prosiding (kes liwat) belum habis, jangan terlalu taksub... kalau apa-apa tindakan (tidak wajar) diambil, ia akan merugikan pihak terbabit,” katanya.

Bapa Mohd Saiful, pula memberitahu bahawa beliau menerima kira-kira 50 khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur provokasi daripada pihak tidak dikenali selama tiga hari berturut-turut sejak perbicaraan kes membabitkan anaknya berlangsung di mahkamah. Beliau sudah membuat laporan polis di Balai Polis Damansara Utama pada 1 Februari lalu berhubung SMS itu.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan berkata kes disiasat mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum tujuh tahun atau denda atau kedua-dua sekali jika sabit kesalahan.

Kesian juga kepada Mohd Saiful dan keluarganya. Ini semua tak lain kerja jahat geng-geng al-Juburi. Al-maklumlah Anwar keparat ni dan geng-gengnya adalah daripada spesies belaan Yahudi. Memang jahat. Harap-harap polis dapat tangkap si Anaz Zahari ni dan serah kepada Anwar untuk diliwat.

Lihat saja hari ini, peguam-peguam bela aljuburi terus menyerang Utusan dan hakim mahkamah hingga sekali lagi perbicaraan kes liwat terpaksa ditangguh. Ini strategi Anwar untuk melambat-lambatkan kes sebab segala onar yang dibuat oleh Anwar bakal terdedah kepada orang ramai. Rakyat sudah tahu siapa Anwar yang kerap menggunakan KY Jelly.

Walaupun, bicara ditangguh tapi kita kena ingat bahawa niat yang tidak baik dan busuk tetap akan menerima padah dan hukumannya. Ini sudah terbukti keraja kalau kita ingat dulu pada tahun 1974 ketika Anwar menjadi pemimpin ABIM dulu dia pernah memijak bendera Umno dan mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pemimpin Umno. Ketika memijak bendera Umno aljuburi pernah berkata bahawa dia tidak akan sekali-kali menyertai Umno.

Tapi yang peliknya, pada 1982 Anwar menjadi ahli Umno. Inilah perangai Yahudi aljuburi.

6 comments:

  1. salam dayak.

    Kpd Saiful hrp tabah & sabar.
    Kpd CIFUT BABI aljuburi teruslah menjubur selagi konekmu tegang..rakyat dah tak pduli kamu nak juburkan siapa lpas ni..yg penting rakyat m'sia dah mengiktiraf kamu sbagai penjubur tegar yg sentiasa gersang!

    ReplyDelete
  2. Ya ya Jalak Lenteng...kita biarkan dia dengan KY Jelly dan jubur. Dia memang suka kilang kunyit.

    ReplyDelete
  3. aku rasa arr anaz tu bapak dia dan datuk nenek dia yang kibar jalur gemilang kot..tu dia brani nak bunuh orang...last2 dia yg kena bunuh...

    ReplyDelete
  4. kesian,ada 7 orang je follower

    ReplyDelete
  5. tak ape le...sikit-sikit lama-lama jadi bukit. penyokong BN sentiasa sabar, bukan macam pembangkang dan Anwar aljuburi. ak sabar-sabar nak sodok jubur orang.

    ReplyDelete
  6. x baik bro..biar la mahkamah bersidang ..anwar x dianggap bersalah selagi die belum disabitkan bersalah....

    ReplyDelete