APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Friday, February 12, 2010

Zahrain tak mahu sokong komunis

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii
Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi
Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I


Anggota Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim kini sudah sedar dan hari ini dan dengan serta merta bertindak keluar daripada menganggotai sebuah parti yang menyokong komunis.

Dia mengumumkan keluar PKR kerana kecewa dengan kepimpinan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, serta kesal dengan perjuangan PKR dalam Pakatan Rakyat.

Berikutan itu, beliau yang juga bekas pengerusi PKR Pulau Pinang itu kini menjadi Wakil Bebas yang tidak menyokong mana-mana parti politik.

Tetapi kita yakin beliau akan memberi sokongan kepada BN.

"Niat untuk masuk parti-parti lain tidak ada, saya akan keluar dan menjadi sebagai seorang Independent (Bebas). Saya adalah orang yang bebas," katanya .

Ketegangan dalam kepimpinan pakatan PKR-Pas-DAP tercetus apabila baru-baru ini Zahrain menuduh Lim, yang juga setiausaha agung DAP, sebagai seorang diktator dan cauvinis serta berfikiran ala komunis.

Sementara itu, dilaporkan Anwar alJuburi kesal dengan tindakan Zahrain itu. Anwar dilaporkan berkata: ""Untuk menghukum Ketua Menteri dengan kata-kata kesat, kita tidak boleh terima."

Lancau lu la Aljuburi oii. Kalau orang sendiri kutuk orang sendiri dengan bahasa kesat kou orang tak boleh terima. Nak tunjuk baik konon. Tapi kalau geng-geng kau maki hamun pemimpin BN boleh pula. Inilah Aljuburi tak sedar diri. Muka dah nak jadi babi sebab kali liwat, muka akan jadi muka babi.

So.. untuk oghang Penang terutama Melayu dan wakil-wakil rakyat di Penang yang ghasa-ghasa Guian Eng tu tak betoi, elok lah ikut cara Zahrain.

Hampa jangan marah kalau aku kata hampa tak cerdik kalau masih dok sokong DAP. Ni hampa tau pasai apa Zahrain marah sangat pada Guan Eng tu? Pasai Guan Eng tu komunih.

Kalau hampa dok sokong Guan Eng tu maknanya hampa sokong Cina pukui Melayu la. Jangan jadi bodo. Guan Eng tu baik dengan Melayu nak undi saja, lepaih tu dia sepak terajang hampa la. Semua gerai Melayu kena punggah habih.

Tak kan yang ni pun hampa tak paham?

Satu lagi kalau hampa tak paham ialah hari ini juga kerajaan Guan Eng arah Pusat Khidmat Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Permatang Berangan, di Kepala Batas, dikosongkan 23 Februari ini.

ADUN kawasan itu Shabudin Yahaya habaq mai kata dia dapat surat surat daripada Pejabat Tanah dan Daerah Seberang Perai Utara pasai arahan itu, bulan lepas.

Hampa tengok la, ada ka patut. Kerajaan BN di negeri lain tak buat macam tu pun kalau memerintah.

Ini Guan Eng memang tarak guna punya.

No comments:

Post a Comment