APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Friday, February 5, 2010

Gila kou Anwar, sampai tak berak 2 hari...


Blink Text - http://www.blinktextmaker.com

BOMMMMM... akhirnya meletup juga bom yang disembunyikan dalam Mahkamah Tinggi kelmarin. Apa nak sembunyi lagi wahai PELIWAT ULUNG oiii.

Sampai dua hari Saiful tak berak, kou kerjakan. Jahanam anak muda Malaysia kalau kou memerintah. Chisss...minta simpang la. Aku baca apa yang Parpukari dan GAP dedahkan pun naik loya tekak. Aku copy sikit untuk bacaan:

Dari blog GAP:

...detail perbicaraan semalam (kamis pagi) yang diadakan secara tertutup. keterangan petuduh oleh saiful pagi semalam. (kamis)anwar ibrahim memakai towel. saiful juga memakai towel. anwar ibrahim memeluk saiful, mencium mulut lalu meraba tubuh saiful. lalu anwar mengarah saiful mengambil KY JELLY dalam begnya. anwa ibrahim meminta saiful menyapukan KY JELLY di kemaluannya (anwar). anwar ibrahim tidak mahu mengadakan seks liwat di atas katil sebaliknya liwat dilakukan di lantai. anwar ibrahim menghamparkan towelnya di atas karpet. anwar ibrahim meminta saiful menyapukan KY JELLY di lubang duburnya (milik saiful). anwar ibrahim menyuruh saiful menonggeng. saiful menonggeng, lututnya hampir kena badan. anwar ibrahim menyuruh saiful guide (mengarahkan) batang anwar ibrahim dihalakan kepada lubang dubur saiful.

DAN..... jeng...jeng...jeng... berlakulah adengan sorong tarik. Giler ke si Anwar al-Juburi ni. Patut le hero Pas Mat Sabu gelar dia al-Juburi, sebab Mat Sabu ni dah tahu awal-awal cerita lahabau nih.
Barang yang diserah kepada mahkamah hari ini sebagai bahan bukti ialah seluar panjang (slack), bekas mengandungi calitan putik kapas, dua kemeja lengan panjang jenama Ralph Lauren berwarna biru muda dan G2000 warna hijau, dua seluar dalam berwarna kelabu dan hitam jenama Levis serta krim pelincir jenama KY yang dimeterai dengan cop Jabatan Kimia dan ditandatangani Mohd Saiful. Speciment lain termasuk sampel calitan di bahagian sekitar dubur, kemaluan, kedua-dua puting buah dada, bahagian tonsil, bawah lidah dan sampel darah bagi ujian DNA, alkohol serta toksikologi

Dalam mahkamah Peguam Cara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden bertanya kepada Saiful:

Mohd Yusof : Ketika di Hospital Pusrawi kamu beritahu doktor yang kamu sakit perut dan dubur. Ada doktor tanya mengapa sakit di situ?

Mohd Saiful : Doktor ada tanya kenapa sakit.

Mohd Yusof : Apa jawapan kamu?

Mohd Saiful : Saya hanya jawab saya sakit di bahagian usus.

Mohd Yusof : Kamu beritahu, doktor itu ada periksa kamu, sebelum kamu cakap sudah diperlakukan oleh Anwar, adakah doktor kata beritahu hasil pemeriksaan?

Mohd Saiful : Semasa pemeriksaan baru hendak dijalankan, dia hendak masukkan sesuatu, saya berterus berterus-terang dengannya mengenai saya diperlakukan oleh Anwar dan dia terus berhenti.

Mohd Yusof : Doktor itu ada beritahu hasil pemeriksaan setakat sebelum diberitahu perkara diliwat?

Mohd Saiful : Tidak diberitahu hasil pemeriksaan

Mohd Yusof : Antara masa lepas kejadian sehingga kamu diperiksa oleh doktor di HKL ada buang air besar?

Mohd Saiful : Tidak. Sepanjang dua hari saya tidak buang air besar.

Yang si pekak-pekak bodoh pak turut ni pun satu bingainya. Lepas sujud mengadap Allah di Masjid Wilayah Persekutuan tengah hari tadi, lepas tu buat demonstrasi. Ingat kan ramai la yang nak berkumpul. Tapi orang ramai dah semakin sedar macam mana ligatnya pemimpin PKR nak bela Anwar al-Juburi. 30, 40 orang saja yang ikut serta. Itupun banyak yang hanya jadi penonton. Perhimpunan tak dpat sambutan.

Lepas tu, yang jadi ketua berhimpun di luar masjid ialah lahanat Tian Chua. Cina bangsat ni la yang selalu pelaga orang Melayu. Cakap bersemangat, maka orang Melayu yang bodoh-bodoh dan tak sedar diri diperguna, pun ikut.

No comments:

Post a Comment