APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Thursday, February 4, 2010

Katil dan "BERTAUBATLAH" kata anak Anwar, menusuk kalbu al-Juburi

KUALA LUMPUR: Those present at the second Datuk Seri Anwar Ibrahim sodomy trial were stunned when one of his daughters shouted “Bertaubatlah! (repent!)” as key witness Mohd Saiful Bukhari Azlan walked into the courtroom.

Mohd Saiful, who was clad in dark blue jacket and pants, calmly walked to the witness stand without turning to look at the woman, who was seated in the first row of the packed courtroom.

The Opposition Leader’s wife, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, touched her daughter’s shoulder urging her to remain silent in court.


Demikianlah orang ramai di dalam Makhamah Tinggi dikejutkan dengan satu jeritan suara halus dari galeri pemerhati, semalam. Dan itulah suara anak Anwar al-Juburi yang ditujukan kepada Mohd Saiful yang menjadi mangsa liwat bos sendiri.

Kami percaya Mohd Saiful sudah bertaubat, tak payah suruh.

Tapi kata-kata anak Anwar itu juga rasa-rasanya menusuk kalbu al-Juburi. Tertampar di muka bapa sendiri yang kaki main bontot tapi masih tak mahu bertaubat.


2008 dulu dah kena sekali masih tak serik-serik. Masih tak tahan lihat
bontot lelaki hensem atau bini-bini orang.

Teringat pula kami ketika Karpal Singh benggali celako tu pada tahun 2009 lalu yang meminta Anwar BERTAUBAT. Tapi suara si Singh tu garau, bukan halus macam suara anak Anwar.

Hoi BERTOBAT LAH kamu hai Anwar al-Juburi ooiii...


Bukan orang tak tahu sejarah kebangkitan kou sampai ke kemuncak kegemilangan. Cakap berdegar-degar pasal Islam tapi main bontot tak tinggal.


Dalam sejarah al-Juburi mana dia pernah dapat anugerah sijil atau diploma yang melayakkan dia dijadikan ulama atau tok guru.

Tapi, SIJIL KAKI LIWAT dah diberikan dulu hingga melayakkan Anwar ni memasuki institusi pengajian tinggi penjara Sungai Buloh. Setakat geng-geng dia gelar Pak Sheikh saja...itupun penyokong yang
bodoh, pekak dan tuli saja yang kena ikat hidung macam lembu.

Bibir si malaun ni tak pernah lekang memetik kata-kata hikmat dan pujangga tokoh agama terkemuka seperti Malek Bennabi dan Al-Sheikh Muhammad Al-Ghazali dan nama-nama besar dalam gerakan Islah sedunia abad ini seperti Hassan Turabi, Abu Ala al-Maududi, Syed Qutub dan Hassan Al Banna. TAPI bibir itu juga lah yang beromen dengan bini-bini orang dan kaum sejenis yang menjadi mangsanya. Perghhhhhh...dahsyat...dahsyat.

BERTOBATLAH WOIIII..


Liwat tu kegiatan yang tersenarai pada takuk paling hina bagi Islam.

Perbicaraan hari ini juga menarik dengan hakim, pendakwa, pembela, tertuduh dan mangsa melawat kondominium MOKHTAR untuk melihat sendiri tempat kejadian liwat. Rasa-rasanya polis ada angkat tilam pulak ke? Mesti air mani ada atas tilam, walaupun si Anwar al-Juburi itu 'tembak' dalam. Wehhhhh...geli geleman nak cerita dan cakap pun. nak temuntah lak aku.

Tapi masa di kondominium ni, ada sekumpulan penyokong al-Juburi yang mencaci Mohd Saiful. Bukannya yang jantan-jantan mencaci, tetapi yang BETINA-BETINA GATAI dan GALAK. Mohd Saiful ketika itu tiba di Kondominium Desa Damansara, Jalan Setia Kasih, Bukit Damansara, bersama rombongan perbicaraan kes liwat.

Terus saja kumpulan wanita-wanita itu menyalak-nyalak mencaci Saiful. Ada yang selak kain seperti yang dilakukan wakil rakyat Bukit Telanjang, si bogel Elizabeth Wong. Tapi, si Saiful buat tak tahu je. Malas dia nak layan...lagi pun muka-muka yang menyalak tu...perrrr tak ade selera aku. Anwar mungkin berselera lah.

Tapi muka dia pucat lesi bila dalam kondominium itu, Saiful cerita lah kepada mereka yang hadir. Saiful cerita sampai dalam bilik tidu dan tunjuk katil tempat dia diliwat oleh al-Juburi...

Nanti bersambung....

1 comment:

  1. KEHKEHKEH AL JUBORI HARUS BERTAUBAT!! <--- KARPAL SENDIRI YG CKP!

    ReplyDelete