APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Wednesday, February 3, 2010

"Can I Fuck You..." "Anwar Peluk Saya"

Dia ingat pakai spek tutup mata orang tak tahu apa dia sudah bikin. Haprak punya kaki sontot.



Mohd Saiful Bukhari Azlan memberitahu Mahkamah Tinggi dia berasa marah dan takut apabila Anwar tanya can i fuck you today?

Mohd Saiful selepas dua kali menolak pelawaan itu anwar marah dan mengarahkannya masuk bilik tidur utama di unit 1152 sebuah kondo di Damansara.

Mohd Saiful berkata, di dalam bilik itu Anwar menutup langsir dan lampu serta mengarahkannya membersihkan badan.

Selepas membersihkan badan dalam bilik mandi Saiful berkata, dia keluar dengan bertuala.

Katanya anwar yang berada di hujung katil mengarahkannya pergi kepadanya.

Apabila sampai kepada Anwar, Mohd Saiful berkata, Anwar memeluknya.

Perbicaraan terhenti apabila Karpal Singh memohon perbicaraan diadakan secara tertutup. Mahkamah membenarkan, perbicaraan esok dijalankan secara tertutup.

Cilakak betul ini benggali sudah minta perbicaraan tertutup pulak. Potong stim saja kita nak dengar cerita sebenar dan perangai si al-Juburi haram jadah ni.

Tapi tak apa...kita banyak kaki dalam mahkamah tu. Biar benggali tu kata 'tertutup' tetapi kita tetap akan 'buka'. Biar orang semua tahu.

Dah lah si Juburi ni takut nak bersumpah, minta tangguh banyak kali dan bila perbicaraan bermula, dia minta diadakan secara tertutup pulak. Takut tembelang pecah dan rakyat tahu dia ada penyakit bahaya. Penyakit yang dilaknat Tuhan iaitu LIWAT.

Sial betul ini benggali Karpal Haprak.

****Nak Komen, Komen Le****

No comments:

Post a Comment