APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Thursday, March 4, 2010

Dua Kristian, satu Hindu lawan satu Islam

Isunya ialah perkataan 'Allah'.



Akibatnya MP Kulim-bandar Baharu, Zulkifli Noordin daripada PKR kena mengadap jawatankuasa disiplin parti itu hari ini. Bila Zul muslim masuk dalam bilik untuk didisiplinkan mengenai isu kalimah suci umat Islam, ada dua orang Kristian dan seorang Hindu untuk tujuan itu.

Maka, memang elok lah dasar Parti Kona Rakyat meletakkan musuh Islam didepan untuk memusnahkan Zul yang muslim.

Parti ni memang tidak sensitif pasal Islam. Ada kah patut letak tiga agama lain lawan satu agama lain. Memang Anwar aljuburi hendak hapuskan Islam.

Jadi memang patut pun Zul keluar dari bilik disiplin itu. Malah aku cadangkan kepada Zul bukan saja keluar dari bilik disiplin itu, tetapi keluar dari parti keparat itu. Jangan tunggu hingga Anwar cari jubur baru.

Lain-lain, baca sini.

Thursday, February 18, 2010

Jubur Anwar biasa koyak

Aku memang bengang dengan Anwar sejak kes liwat si bangsat ni terbongkar pada 1998 lagi. Sebelum tahun-tahun itu aku memang suka dengan Anwar ni. Tengok cara bercakap pun masa tu aku memang sokong dia 100 persen.

Masa tu kalau aljuburi ni berucap, orang Pas pun ternganga mulut sampai lalat masuk pun tak sedar. Hingga lah ke masa sekarang ni orang Pas masih ternganga lagi bila dengan aljuburi berucap.

Tapi si jahanam keparat ini tak sedar diri. Mana boleh dia nak bandingkan diri dia dengan Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah.

Tengok rupa dulu. Woi Anwar lahanat... Kou cermin muka la dulu. Kou lihat bertapa bersihnya muka Hakim Mohamad Zabidin. Itu ciri-ciri orang beriman. Kulit muka bersih dan sedikit kemerah-merahan.

TAPI.. kalau nak di banding dengan kulit muka kou yang dah mula nak jadi kulit babi, kalau tak pun jadi kulit biawak, memang 100 persen la kau banyak dosa. Apa lagi dosa liwat.

Berkata Ibnu Abbas: "Sesungguhnya orang yang melakukan liwat apabila meninggal dunia nanti tanpa sempat bertaubat rupanya akan bertukar menjadi rupa seekor babi."

Kou belum lagi meninggal, tetapi dah jadi macam BABI.

Kou kena jaga-jaga wahai aljuburi. kalau kulit muka kou jadi macam babi, kou akan diburi oleh Tian Chua, Elizabeth Wong dan geng-geng DAP certa Cina PKR, sebab mereka suka makan babi.

Kalau kulit muka kou jadi biawak pulak, Sivarasa dan geng-geng hindu PKR cari kou, sebab mereka suka makan biawak. Mampos la kou Anwar Ibrahim oii. Kesian mak kou yang lahirkan kou dan besarkan kou. Balik-balik kou jadi kaki jubur.

Tak payah la kou nak susah-susah tangguh kes di mahkamah tu. Kou tak ada telor ke? Dah lah sumpah laknat pun kou takut, ini nak bicara dalam mahkamah sivil pun kou nak lari.

Tapi semua orang tahu la Anwar woi...masa di MCKK dulu pun kou juga pernah kena liwat. Senior kou sudah hantam kou punya belakang sampai koyak kan? Tapi walaupun jubur kou koyak masa tu, tapi kou rasa kemasukan batang dalam jubur kou itu amat menyedapkan dan kou pun praktis juga. Semua orang tau la woi.

Hakim Mohamad Zabidin tak akan tarik diri sebab dia tidak mahu lari daripada tanggungjawab yang diamanahkan kepada sebagai seorang hakim.

Kelmarin pula Mahkamah Rayuan telah mengatakan bahawa:

"Mahkamah Rayuan mendapati pertuduhan itu adalah lengkap, tidak berniat jahat dan bukan penyalahgunaan proses mahkamah."

Bukan sorang yang kata macam tu, tapi tiga Hakim Mahkamah Rayuan iaitu Datuk Wira Abu Samah Nordin, Datuk Sulaiman Daud dan Datuk Azhar @ Izhar Ma''ah.

Kou ni aljuburi, sudah lah kau menyontot bini orang dan anak muda orang, rupa-rupanya kou ni bodoh, bingai. Tah la aku pun dah tak tau apa lagi bahasa paling bangsat nak panggil kou aljuburi oii.

Wednesday, February 17, 2010

Minta cerai sekali lagi la Kak Wan

Aljuburi telah mendapatkan khidmat pakar forensik dan DNA luar negara untuk melawan analisis DNA dalam perbicaraan kes liwatnya. Aljuburi telah mendapatkan khidmat pakar DNA Dr Brian Leslie McDonald dari Sydney, Australia, dan dua pakar forensik Prof Dr C. Damodaran dari Chennai, India dan Prof Madya David Lawrence Noel Wells dari Melbourne, Australia.

Pakar DNA itu akan berada di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pukul 9 pagi, esok.

Dr McDonald, yang mempunyai PhD dalam Patologi dari University of Western Australia, telah melakukan dan melaporkan lebih daripada 5,000 ujian paterniti untuk kes undang-undang keluarga. Dia, yang juga pengarah perunding DNA dan genetik molekul bagi Sonic Clinical Institute, telah mengarang atau pengarang bersama bagi 79 kertas saintifik, halaman dalam buku dan prosiding persidangan.

Dr Damodaran, yang mempunyai PhD dalam Bio-kimia dari University of Madras, berpengalaman selama 28 tahun dalam forensik dan pengajaran dan 36 tahun dalam analitis biokimia/generik toksikologi forensik biokimia dan teknologi bio. Dia adalah pengasas DNA Fingerprinting Initiative India dan juga pusat ujian paterniti pertama. Beliau terlibat
dalam 96 penerbitan berkaitan dalam jurnal-jurnal utama dan menerima anugerah Menteri Hal Ehwal Dalam Negeri atas sumbangan besar kepada sains forensik pada 1995.

Dr Wells, pula ketua bahagian (perubatan asing klinikal) Victoria Institute of Forensic Medicine, menerima anugerah biasiswa amanah peringatan Winston Churchill pada 1992.

Tak mengapalah kalau aljuburi ambil pakar dari seluruh dunia pun. Tuhan lebih berkuasa daripada pakar-pakar itu. Seperti aku kata, kalau aljuburi terlepas pun hanya kerana teknikal, tetapi kejadian mencelup jubur itu memang berlaku. Lagipun, aku tau tiga pakar tu mana faham erti SUMPAH LAKNAT.

Sebelum aku cakap panjang aku rasa lah, Wisma Putra mesti beri amaran kepada negara kangaru supaya tidak campur tangan di Malaysia. Kita adalah sebuah negara merdeka dan tidak perlu campur tangan kuasa asing mengendalikan pentadbiran. Bahkan, ini bukan keli pertama Australia cuba campur tangan dalam negara kita. Dulu masa pentadbiran Tun Dr Mahathir Mohamad pun mereka bersama Britain, Kanada dan Amerika Syarikat cuba menganggu kita dalam isu Anwar al-Juburi ini.

Kita sebagai rakyat yang mahu mengekalkan kemerdekaan dan menolak sebarang campur tangan asing akan bertanya atas kepentingan apakah kuasa-kuasa asing ini bersimpati dengan pembangkang, terutama kepada Anwar. Kita ada mahkamah sendiri yang berdaulat. Kuasa asing dan NGO asing tidak perlu campur tangan.

Dan hari ini juga mahkamah kita telah menolak rayuan aljuburi supaya mahkamah membatalkan pertuduhan liwat terhadapnya. Panel tiga hakim Mahkamah Rayuan terdiri Datuk Wira Abu Samah Nordin, Datuk Sulaiman Daud dan Datuk Azhar Ma''ah sebulat suara menolak rayuan mangkuk ayun ini. Dia ingat dia boleh lari kali ini.

Mahkamah juga menolak permohonan Anwar agar perbicaraan kes itu, yang sedang berjalan, ditangguhkan sehingga rayuannya terhadap keputusan hari ini didengar di mahkamah Persekutuan. Hakim Abu Samah berkata bahaw mahkamah berpendapat Anwar gagal membuktikan bahawa pertuduhan atau pendakwaan terhadap beliau bersifat tidak adil dan satu penyalahgunaan proses mahkamah.

Tapi negara asing cuba masuk campur. Kita tahu kakitangan asing di kedutaan masing-masing di Kuala Lumpur ditugaskan memantau dan menghantar laporan ke negara asal mengenai setiap perkembangan yang berlaku. Laporan itu juga meliputi suasana politik semasa bagi membolehkan kerajaan masing-masing membuat pendirian dan keputusan berhubung soal
diplomatik. Tetapi ini tidak bermakna mereka bebas terlibat secara langsung apatah lagi memberi sokongan moral dan kewangan kepada parti pembangkang.

Bukan menjadi rahsia lagi Barat selama ini tidak menyenangi ketegasan Malaysia terutama oleh Dr Mahathir yang begitu kritikal dan lantang membidas dasar yang diperjuangkan kuasa asing.

Tapi kita kesal kerana yang meminta sokongan luar itu adalah rakyat Malaysia sendiri terutama Anwar yang gilakan kuasa. Orang ramai sudah tahu siapaa Anwar. Aku percaya keluarga Anwar sendiri pun tahu siapa dia iaitu kaki main belakang sejak MCKK lagi. Tetapi kerana hendak menjaga maruah keluarga, maka mereka pun tetap sokong Anwar lah.

Kesian juga aku kepada Kak Wan Azizah. Minta cerai je lah Kak Wan. Lagipun Kak Wan masih cun. Menopaus tak ape. Ramai yang tak kisah sebab ada KY Jelly.

Friday, February 12, 2010

Zahrain tak mahu sokong komunis

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii
Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi
Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I


Anggota Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim kini sudah sedar dan hari ini dan dengan serta merta bertindak keluar daripada menganggotai sebuah parti yang menyokong komunis.

Dia mengumumkan keluar PKR kerana kecewa dengan kepimpinan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, serta kesal dengan perjuangan PKR dalam Pakatan Rakyat.

Berikutan itu, beliau yang juga bekas pengerusi PKR Pulau Pinang itu kini menjadi Wakil Bebas yang tidak menyokong mana-mana parti politik.

Tetapi kita yakin beliau akan memberi sokongan kepada BN.

"Niat untuk masuk parti-parti lain tidak ada, saya akan keluar dan menjadi sebagai seorang Independent (Bebas). Saya adalah orang yang bebas," katanya .

Ketegangan dalam kepimpinan pakatan PKR-Pas-DAP tercetus apabila baru-baru ini Zahrain menuduh Lim, yang juga setiausaha agung DAP, sebagai seorang diktator dan cauvinis serta berfikiran ala komunis.

Sementara itu, dilaporkan Anwar alJuburi kesal dengan tindakan Zahrain itu. Anwar dilaporkan berkata: ""Untuk menghukum Ketua Menteri dengan kata-kata kesat, kita tidak boleh terima."

Lancau lu la Aljuburi oii. Kalau orang sendiri kutuk orang sendiri dengan bahasa kesat kou orang tak boleh terima. Nak tunjuk baik konon. Tapi kalau geng-geng kau maki hamun pemimpin BN boleh pula. Inilah Aljuburi tak sedar diri. Muka dah nak jadi babi sebab kali liwat, muka akan jadi muka babi.

So.. untuk oghang Penang terutama Melayu dan wakil-wakil rakyat di Penang yang ghasa-ghasa Guian Eng tu tak betoi, elok lah ikut cara Zahrain.

Hampa jangan marah kalau aku kata hampa tak cerdik kalau masih dok sokong DAP. Ni hampa tau pasai apa Zahrain marah sangat pada Guan Eng tu? Pasai Guan Eng tu komunih.

Kalau hampa dok sokong Guan Eng tu maknanya hampa sokong Cina pukui Melayu la. Jangan jadi bodo. Guan Eng tu baik dengan Melayu nak undi saja, lepaih tu dia sepak terajang hampa la. Semua gerai Melayu kena punggah habih.

Tak kan yang ni pun hampa tak paham?

Satu lagi kalau hampa tak paham ialah hari ini juga kerajaan Guan Eng arah Pusat Khidmat Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Permatang Berangan, di Kepala Batas, dikosongkan 23 Februari ini.

ADUN kawasan itu Shabudin Yahaya habaq mai kata dia dapat surat surat daripada Pejabat Tanah dan Daerah Seberang Perai Utara pasai arahan itu, bulan lepas.

Hampa tengok la, ada ka patut. Kerajaan BN di negeri lain tak buat macam tu pun kalau memerintah.

Ini Guan Eng memang tarak guna punya.

Wednesday, February 10, 2010

Anak Raja Petra cuba bunuh diri...

Raja Azman Raja Petra terpaksa dibawa dari Penjara Sungai Buloh kerana dikatakan menelan sebilah pisau cukur. Selain itu, pihak penjara Sungai Buloh juga mengesan pergelangan tangannya mempunyai kesan kelar.

Anak Raja Petra yang juga editor Malaysia Today itu dipenjara kerana mengaku bersalah di Mahkamah Majistret Kuala Lumpur tahun lepas terhadap empat tuduhan mencuri dan memiliki harta curi.

Dia dituduh mencuri sebuah telefon bimbit Nokia, sebuah jam tangan Seiko, dan sejambak kunci motosikal, kesemuanya bernilai kira-kira RM3,850, kepunyaan seorang pelajar, Saipul Adli Mohamad Yunus, 21, di No 16, Jalan Sastera, U2/1K, Seksyen U2, Shah Alam, kira-kira 10 pagi, 24 April.

Dia juga dituduh mencuri sebuah motosikal Yamaha 135 LC bernilai kira-kira RM6,000 daripada seorang pelajar, Ahmad Firdaus Jalaludin, 23, di tempat dan masa yang sama.

Wardan Penjara Sungai Buloh yang sedang membuat rondaan hari ini terjumpa Raja Azman dalam keadaan lemah.

Namun, Raja Petra pula mendakwa anaknya itu tidak tahan dengan seksaan dialami dalam penjara hingga bertindak demikian.

Aku kenal juga dengan Raja Petra dan pernah berbual dengannya. Kiranya dulu aku pun menjadi penyokong kuat dia, tetapi selepas mengetahui siapa sebenarnya Raja Petra ini aku pun malas hendak ikut lagi.

Lagipun, kisah Raja Petra dan isterinya serta anak mereka Raja Azman ini sudah banyak diceritakan dalam blog-blog. Antaranya, khabar mengatakan Raja Petra kerap memukul Raja Azman hingga menghalau anaknya itu dari rumah.

Ada juga cerita, oleh kerana tidak tahan dengan perangai Raja Petra, isterinya juga pernah menuntut cerai. Entahlah.

Aku pun tak tahu. Tapi kalau nak bunuh diri itu sudah keluar Islam lah.

Tuesday, February 9, 2010

Hati Nizar al-Barua macam orang munafik

Di mana persamaan dua keping gambar ini. Semua jawapan hendaklah di email ke alamat nizar07@streamyx.com

Pada 13 Februari 2009, Mohammad Nizar mengambil tindakan undang-undang memohon mahkamah mengisytiharkan beliau masih Menteri Besar yang sah selain memohon injunksi melarang Dr Zambry daripada menjalankan tugas sebagai Menteri Besar.

Dia yang membawa kes ke mahkamah terlebih dulu, tapi dia juga yang tidak menerima keputusan mahkamah hari ini.

Inilah perangai dan sikap pemimpin Pakatan Rakyat (DAP, PKR dan Pas). Jika keputusan memihak kepada mereka, maka mereka akan berkata: "Hah, mahkamah kini sudah bebas daripada sebarang pengaruh" dan macam-macam lagi lah yang akan mereka kata.


Tetapi jika keputusan tidak memihak kepada mereka, maka mereka akan kata seperti mana yang dikatakan oleh Nizar KKK hari ini selepas Panel lima hakim Mahkamah Persekutuan pada Selasa sebulat suara mengisytiharkan bahawa pelantikan Dr Zambry yang dibuat oleh Sultan Perak Sultan Azlan Shah adalah sah mengikut Perlembagaan. Kata Nizar gila babi itu:

"Ia akan memberikan ruang supaya demokrasi di Malaysia jauh lebih kusut kerana ia seolah-olah menjurus kepada absolute monarchy. Maknanya kita tak perlu adakan pilihan raya, tak perlu ada Parlimen oleh kerana monarki boleh menetapkan siapa menjadi pemimpin sesebuah negari ataupun negara. Ini merupakan satu petanda yang amat hitam dalam sejarah Malaysia kerana kita merasakan bahawa rakyat mahu melihat bahawa intitusi kehakiman di beri ruang
sebebas-bebasnya untuk membuat keputusan. Tapi keputusan ini seolah-oleh memberikan gambaran bahawa institusi kehakiman masih lagi belum terlepas dan bebas daripada apa-apa pengaruh."

Lihatlah perangai Nizar Ngok Ngeh penyokong komunis, pengkhianat bangsa Melayu ini. Masih tak puas hati. Nak lawan kuasa Tuhan. Di Mahkamah Persekutuan di Putrajaya hari ini, penyokong-penyokong lu buat sembahyang hajat di luar Istana Kehakiman minta diberi petunjuk. Maka permintaan mereka dimakbulkan dan Allah memberi petunjuk-Nya dengan memberi kekalahan 5-0 kepada Nizar. Mereka yang sembahyang minta petunjuk, tetapi mereka sendiri tidak dapat menerima petunjuk yang diberikan oleh Allah.



Memanglah hati Nizar dan geng-geng haram jadah ini sudah ditutup. Apa sebab? Sebabnya mereka tidak mahu menerima petunjuk yang diberikan Allah.

Bukan itu saja, dia juga berkata bahawa kemelut kemelut politik di Perak tidak akan selesai sehingga rakyat diberikan hak untuk memilih kerajaan yang mereka inginkan. "Kemelut Perlembagaan di Perak belum dapat diselesaikan kecuali hak untuk memilih kerajaan diberikan semula kepada rakyak... mahkamah hanya mentafsir undang-undang," katanya.


Hoi, Nizar!

Kalau lu ada telor, lu dan lu punya geng-geng la letak jawatan Adun. Kalau tak puas hati keputusan mahkamah itu dan kalau nak lihat rakyat memilih siapa. Apa macam ada berani ka. Tak payah lah nak cakap bagi orang sedap dengar.

Orang Perak sekarang dah sedar dan tak mahu jadi macam orang Melayu Pulau Pinang yang kena tindas dengan Cina Lim Guan Engggg.

Itu hari kereta lu dah diterbalikkan. Lu tak sedar ke itu adalah petanda supaya lu bertobat cepat-cepat. Lu ni muka tebal kulit babi ke tak tahu malu. Kalau mahkamah dah buat keputusan tu ikut aje la. Perangai lu pun macam lu punya bapa ayam al-Juburi jugak. Kepala hangguk lu ikut Cina Nga dan Ngok tu buat apa. Lu bidoh la Nizar oiii.

Patutnya darjah Datuk Seri lu tu kena tarik balik atau lu serah balik je sebab hari ini lu perli Sultan Perak. Lu tarak malu pun jadi rakyat Perak.

Berita penuh keputusan mahkamah hari ini:

PUTRAJAYA (Bernama): Barisan Nasional (BN) akan terus mentadbir Perak berikutan keputusan Mahkamah Persekutuan di sini hari ini yang mengisytiharkan Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir sebagai menteri besar yang sah.

Dalam penghakimannya, panel lima hakim yang diketuai Presiden Mahkamah Rayuan Tan Sri Alauddin Mohd Sheriff, memutuskan bahawa Sultan Azlan Shah telah melaksanakan hak diraja baginda dengan menitahkan Dr Zambry mengangkat sumpah sebagai menteri besar setelah baginda mendapat kepastian bahawa penentang Dr Zambry, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin daripada Pakatan Rakyat, telah hilang kepercayaan majoriti anggota dewan undangan negeri.

Hakim Besar Malaya Tan Sri Arifin Zakaria, yang menyampaikan keputusan sebulat suara itu, berkata tidak terdapat sebarang peruntukan dalam Perkara 16 (6) Undang-undang Tubuh Negeri Perak yang mensyaratkan bahawa undi tidak percaya terhadap menteri besar Perak hanya boleh dibuat melalui pengundian dalam dewan undangan negeri.

"Bukti tentang kehilangan kepercayaan terhadap menteri besar boleh diambil daripada sumber lain yang ada. Kami berpendapat, sumber ini, termasuk pengakuan menteri besar itu sendiri dan/atau representasi yang dibuat anggota dewan undangan negeri bahawa menteri besar berkenaan tidak lagi mendapat sokongan majoriti anggota dewan," kata beliau.

Arifin berkata dalam kes kini, Mahkamah Rayuan berpendapat terdapat bukti tentang pengakuan itu oleh Mohammad Nizar sendiri dan satu perkara yang tidak boleh dipertikaikan ialah sokongan yang dipamerkan oleh 31 anggota dewan undangan negeri kepada BN, yang memberi majoriti jelas kepada parti gabungan itu di dalam dewan.

"Semua ini dengan jelas menunjukkan bahawa majoriti anggota dewan undangan negeri telah hilang kepercayaan terhadap kepimpinan Mohammad Nizar sebagai menteri besar," katanya.

Dalam penghakiman setebal 41 muka surat itu, Arifin berkata, oleh yang demikian, adalah wajib bagi Mohammad Nizar mengemukakan surat pengunduran diri daripada dewan eksekutif, sebaik saja mereka hilang kepercayaan daripada dewan.

"Nizar tidak boleh terus mentadbir setelah hilang sokongan majoriti dan membenarkan beliau berbuat demikian adalah bercanggah dengan prinsip asas demokrasi," kata beliau.

Bagaimanapun, beliau berkata ini bukanlah penghujung jalan bagi perkara berkenaan kerana Mohammad Nizar bebas mengemukakan usul undi tidak percaya terhadap Dr Zambry di dalam dewan undangan negeri atau mengemukakan representasi kepada Sultan Azlan Shah pada bila-bila masa sekiranya beliau berpendapat Dr Zambry tidak mendapat sokongan daripada majoriti anggota dewan undangan negeri.

Beliau juga berkata keengganan Mohammad Nizar untuk berundur setelah dititahkan berbuat demikian oleh sultan, dengan jelas melanggar peruntukan Perkara 16 (6) Undang-undang Tubuh Negeri Perak.

Tiga hakim lain ialah hakim-hakim mahkamah Persekutuan Datuk Zulkefli Ahmad Makinu­din, Datuk Wira Ghazali Mohd Yusoff dan Datuk Abdull Hamid Em­­bong.


Ketika membuat tafsiran tentang Perkara 16 (6), Arifin berkata: "Bukanlah menjadi hasrat penggubal Undang-undang Tubuh Negeri Perak bahawa, dalam keadaan demikian, terserahlah kepada perayu (Mohammad Nizar) sama ada hendak melepaskan jawatan atau untuk terus menjadi menteri besar.

Perkara 16 (6) menyebut: "Sekiranya menteri besar tidak lagi mendapat kepercayaan daripada majoriti anggota dewan undangan negeri, maka, melainkan atas permintaannya, Duli Yang Maha Mulia Sultan membubarkan dewan undangan negeri, maka beliau perlu mengemukakan peletakan jawatan keseluruhan anggota majlis eksekutif".

Arifin berkata perkataan "shall" (dalam Perkara 16 (6)) perlu dilihat sebagai sesuatu yang perlu dilakukan secara mandatori kerana jika tidak, ia akan membawa kepada keadaan politik yang tidak menentu di negeri berkenaan.

Konflik siapakah menteri besar Perak yang sah timbul tahun lepas apabila tiga anggota dewan undangan negeri daripada perikatan DAP-PKR-PAS meninggalkan parti masing-masing untuk menjadi anggota Bebas yang menyokong BN, manakala seorang lagi keluar semula daripada PKR untuk menyertai Umno, lalu menyebabkan BN dan Pembangkang masing-masing mempunyai 28 anggota dalam dewan yang mempunyai 59 kerusi itu.

Mereka ialah Jamaluddin Mohd Radzi (Behrang) dan Mohd Osman Mohd Jailu (Changkat Jering), yang meninggalkan PKR pada 30 Jan dan mengisytiharkan diri sebagai anggota Bebas yang menyokong BN. Anggota dewan undangan negeri daripada DAP Hee Yit Foong (Jelapang) mengikut langkah mereka empat hari kemudian.

Mohammad Nizar, anggota dewan Undangan Negeri Pasir Panjang, dilantik sebagai menteri besar apabila perikatan DAP-PKR-PAS memenangi 31 kerusi pada pilihan raya umum ke-12 pada 8 Mac 2008.

Bagaimanapun, kerajaan pakatan itu tumbang pada 2 Feb tahun lepas apabila Sultan Azlan Shah menitahkan Mohammad Nizar supaya berundur setelah baginda mendapat kepastian bahawa BN mempunyai majoriti di dewan undangan negeri itu selepas menemuramah 31 anggota dewan berkenaan.

Sultan Azlan kemudian melantik Dr Zambry, 47, anggota Dewan Undangan Negeri Pangkor, sebagai menteri besar baru bagi menggantikan Mohammad Nizar.


Kenyataan penuh Zambry dan Nizar selepas keputusan mahkamah hari ini:

Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir:


"Pertamanya saya mengangkat rasa syukur kepada Allah dan kedua ingin ucap rasa terima kasih kepada rakyat negeri Perak dan seluruh rakyat yang berdoa akan keadilan, kesejahteraan dan kemakmuran dan sebagai insan saya merasai akan kekerdilan diri saya dan memberi kesedaran kepada saya untuk lebih melaksanakan tugas dengan sebaik-baiknya kepada rakyat jelata dan akhir sekali mengharapkan bahawa episod ini berakhir dengan sekalian rakyat jelata khususnya di Perak dapat kembali bersama-sama, bersatu hati tanpa mengira fahaman politik dan sebagainya ..ini adalah masa untuk kita bersatu dan bekerja, ini harapan dan doa saya.

Perdana Menteri mengharapkan kita meneruskan tugas seperti biasa dan melaksanakan agenda untuk rakyat dan jangan lupa akan peri pentingnya bekerja dan melaksanakn tugas dengan sebaik-baiknya untuk kepentingan rakyat. Saya sebagai seorang yang dipertanggungjawabkan mengharapkan dalam sistem kita berpolitik tentunya ada had dan batas dan proses telah pun dibuat dan keputusan sudah pun didengar ini adalah masa untuk kita bekerja...selama ini pun saya sentiasa memberi fokus kepada kerja saya kerana itu adalah amanah yang perlu saya pikul dengan sebaik-baiknya.


Saya mengharapkan Pakatan (Rakyat) tidak akan memberi sebarang masalah di Perak kerana ini masa untuk kita bekerja dan bukan untuk berpolitik sepanjang masa. Bagi saya bukan soal penyokong dan bukan penyokong (kerajaan) tetapi bagi saya seluruh rakyat untuk kembali
melaksanakan agenda untuk rakyat dan kita dipertanggungjawabkan sebagai pemimpin dan sebagai pemimpin adalah tugas kita untuk melaksanakan yang terbaik untuk rakyat.


Saya tidak mahu komen apa-lah (mengenai dakwaan Nizar bahawa keputusan sudah dirancang dan adalah sejarah hitam bagi mereka) kerana saudara pun sudah lihat kenyataan mereka sebelum ini yang sentiasa bercanggah dan sebagainya dan biarlah dia nak bercakap apa pun kerana rakyat sudah sedia maklum akan kenyataan beliau.

Rakyat boleh mengadili kenyataan beliau sepanjang proses sebelum keputusan mahkamah ini dan semua orang tahu apa dia cakap, apa yang sebelum ini dia cakap, bagi saya apa yang penting ialah menyeru semua pihak termasuk beliau untuk kembali bekerja. Saya boleh jumpa dia (Nizar), tidak ada masalah, anda tahu dia kemalangan pun saya pergi jumpa dia, tidak ada bawa wartawan, ini menunjukkan tanda hormat dan kasih saya kepada sekalian rakyat Perak."

Nizar KKK kata:

"Kita sudah dengar dengan lima hakim Mahkamah Persekutuan yang memutuskan sebulat suara bahawa rayuan kami ditolak Mahkamah Persekutuan. Mahkamah Persekutuan juga membuat keputusan bahawa Zambry dari Umno dan Barisan Nasional adalah Menteri Besar yang sah mengikut keputusan ini. Saya ingin memberitahu bahawa keputusan berkenaan adalah satu petanda yang amat hitam dalam sejarah Malaysia oleh kerana kita merasakan rakyat mahu melihat institusi kehakiman diberi ruang sebebasnya untuk membuat keputusan.


Tetapi apa yang saudara dengar tadi keputusan berkenaan memberi gambaran bahawa institusi kehakiman belum lagi terlepas dan bebas daripada pengaruh. Untuk itu ini adalah saat paling menyedihkan bagi rakyat Malaysia.


Untuk itu, kita mahu memberitahu kepada saudara bahawa kemelut perlembagaan di Perak belum diselesaikan kecuali hak untuk memilih kerajaan diberikan kepada rakyat kerana mahkamah tadi hanya mentafsikan undang-undang. Untuk itu, kami akan memikirkan semula perkara yang disebutkan tadi yang perlu diperhalusi dan dipertimbangkan semula. Kami di Pakatan Rakyat (PR) akan mengkaji semula dan merayu rakyat di Perak dan penyokong PR supaya bertenang dan jangan bertindak di luar dugaan seperti provokasi dan sebagainya.

Kita terima walaupun perkara ini menyedihkan terutama kepada "law abiding citizen" (rakyat yang patuh kepada undang-undang). This is where verdict neglected constitutional principal (keputusan yang mengabaikan prinsip perlembagaan).


Ini yang cukup menyedihkan kerana ia boleh menyebabkan kesan lain, dia akan memberi ruang supaya demokrasi di Malaysia diikat dan lebih kusut oleh kerana seolah menjurus kepada suasana akan datang nanti "absolute monarchy". Maknanya, kita tak payah lagi ada pilihan raya, tak payah ada Parlimen, kerana monarki menetapkan siapa yang jadi pemimpin negeri atau negara..this is highest risk Malaysian are facing now (ini risiko paling besar sedang dihadapi rakyat Malaysia sekarang). Ini yang kita perlu perbaiki balik.


Saya rasa keputusan yang saudara dengar tadi mengetepikan prinsip dalam perlembagaan, walaupun ini bukan keputusan yang kami jangkakan. Kami akan berbincang dengan pemimpin tertinggi parti dan perlu mengkaji secara menyeluruh sebelum mengemukakan semakan kehakiman dalam tempoh terdekat. Kami memang menghormati keputusan Mahkamah Persekutuan kerana sebagai rakyat kita perlu menghormati kedaulatan undang-undang di negara ini. "

Saiful diugut bunuh! Mana lu Anaz Zahari?

"Kepada rakan2 (rakan-rakan) sekalian... sape2 (sesiapa) yg (yang) mengenali ataupun berjumpa dgn (dengan) Saiful Bukhari Azlan di mana2 (mana-mana) saja, anda diwajibkan membunuh beliau dgn apa cara sekalipun demi keamanan manusia sejagat

Demikianlah bunyi ancaman bunuh terhadap Mohd Saiful Bukhari Azlan yang tertera dalam laman peminat Facebook si peliwat Anwar Aljuburi. Berikutan itu, Mohd Saiful membuat laporan dan aduan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sentul, pukul 12.25 tengah hari tadi.

Dia turut menyerahkan salinan skrin tulisan daripada laman Facebook itu yang dilampirkan kepada emelnya.

Dalam aduan itu, Mohd Saiful mendakwa menerima emel mengenai tulisan itu adalah daripada individu yang tidak dikenalinya kira-kira jam 11 pagi, kelmarin. Dalam laporannya itu, Mohd Saiful mendakwa, tulisan berbentuk ugutan itu ditulis seorang individu yang berdaftar dengan Facebook dengan menggunakan nama 'Anaz Zahari'.

Mohd Saiful menganggap tulisan dalam Facebook itu adalah satu ancaman bunuh yang serius dan menyebabkan beliau bimbang terhadap keselamatan diri serta keluarga.

“Saya juga ingin memaklumkan, selain ancaman bunuh, ada juga gangguan di rumah saya. Sudah dua hari apabila waktu pagi hendak keluar rumah, ada bahan seperti buah-buahan yang mungkin diletakkan dengan ilmu hitam di rumah saya. Kepada semua pihak supaya bersabar kerana prosiding (kes liwat) belum habis, jangan terlalu taksub... kalau apa-apa tindakan (tidak wajar) diambil, ia akan merugikan pihak terbabit,” katanya.

Bapa Mohd Saiful, pula memberitahu bahawa beliau menerima kira-kira 50 khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur provokasi daripada pihak tidak dikenali selama tiga hari berturut-turut sejak perbicaraan kes membabitkan anaknya berlangsung di mahkamah. Beliau sudah membuat laporan polis di Balai Polis Damansara Utama pada 1 Februari lalu berhubung SMS itu.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan berkata kes disiasat mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum tujuh tahun atau denda atau kedua-dua sekali jika sabit kesalahan.

Kesian juga kepada Mohd Saiful dan keluarganya. Ini semua tak lain kerja jahat geng-geng al-Juburi. Al-maklumlah Anwar keparat ni dan geng-gengnya adalah daripada spesies belaan Yahudi. Memang jahat. Harap-harap polis dapat tangkap si Anaz Zahari ni dan serah kepada Anwar untuk diliwat.

Lihat saja hari ini, peguam-peguam bela aljuburi terus menyerang Utusan dan hakim mahkamah hingga sekali lagi perbicaraan kes liwat terpaksa ditangguh. Ini strategi Anwar untuk melambat-lambatkan kes sebab segala onar yang dibuat oleh Anwar bakal terdedah kepada orang ramai. Rakyat sudah tahu siapa Anwar yang kerap menggunakan KY Jelly.

Walaupun, bicara ditangguh tapi kita kena ingat bahawa niat yang tidak baik dan busuk tetap akan menerima padah dan hukumannya. Ini sudah terbukti keraja kalau kita ingat dulu pada tahun 1974 ketika Anwar menjadi pemimpin ABIM dulu dia pernah memijak bendera Umno dan mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pemimpin Umno. Ketika memijak bendera Umno aljuburi pernah berkata bahawa dia tidak akan sekali-kali menyertai Umno.

Tapi yang peliknya, pada 1982 Anwar menjadi ahli Umno. Inilah perangai Yahudi aljuburi.

Monday, February 8, 2010

Bicara tangguh, liwat tak tangguh pulak

Berkata Ibnu Abbas: "Sesungguhnya orang yang melakukan liwat apabila meninggal dunia nanti tanpa sempat bertaubat rupanya akan bertukar menjadi rupa seekor babi." - Dari blog http://paklebai.blogspot.com

Lancau lah lu Karpal Taraguna Singh.

Sekarang peguam bela yang mewakili al-Juburi sekali lagi bersandiwara. Mereka sanggup menggunakan apa saja alasan supaya kes liwat Anwar al-Juburi ini ditangguh seberapa lama yang boleh.

Hari ini, Karpal menuduh Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah tidak layak untuk mengendalikan kes berkenaan dengan alasan kononnya hakim itu berat sebelah. Ini berkaitan laporan akhbar Utusan Malaysia.

Esok mahkamah akan mendengar permohonan Karpal gila babi itu untuk memberi alasan menyingkirkan hakim.

Adakah patut, seorang peguam meminta hakim tarik diri. Ini sudah kira kurang ajar.

Lakonan ini sama juga yang dibuat oleh peguam bela-peguam bela ketika kes pertama Anqwar dituduh meliwat Azizan pada 1998 dulu. Macam-macam hal yang dibangkitkan termasuk menganggap hakim ketika itu Agustine Paul tidak layak.

Hari ini, sekali lagi peguam Anwar al-Juburi menuduh hakim tidak layak.

Karpal menggunakan alasan Hakim memihak kepada laporan Utusan Malaysia. Adakah logik? Bodoh sungguh si benggali sekor ni.

Tunggulah pula entah-entah si Karpal ni akan menggunakan laman blog yang memihak kepada Saiful atau yang banyak menghentam Anwar al-Juburi untuk menangguhkan kes.

Sial punya anak benggali.

Tapi rakan blogger kita The Unspinners mempunyai alasan sendiri. Kata The Unspinners peguam-peguam yang mewakili al-Juburi tu pening untuk mengemukakan soalan balas terhadap Saiful. Jadi mereka menggunakan alasan hakim tidak layak untuk menangguhkan perbicaraan.

Haaa..logik...logik... dengan menangguhkan perbicaraan itu mereka boleh menyusun lebih banyak soalan dan sytrategi untuk memerangkap Saiful.

Saiful sudah memberi kenyataan yang sukup baik kepada mahkamah sejak Rabu lalu hingga muka Anwar al-Juburi pun dah nak jadi macam babi.

Masa perbicaraan nak pula Anwar minta peguam-peguamnya tangguh kes. Tapi masa nak liwat mangsa-mangsa tak pula dia tanguh-tangguh. Dia serbu saja jubur orang. hai la al-Juburi.

Hoi Anwar...You can fuck me today... ada mau ka?

Friday, February 5, 2010

Gila kou Anwar, sampai tak berak 2 hari...


Blink Text - http://www.blinktextmaker.com

BOMMMMM... akhirnya meletup juga bom yang disembunyikan dalam Mahkamah Tinggi kelmarin. Apa nak sembunyi lagi wahai PELIWAT ULUNG oiii.

Sampai dua hari Saiful tak berak, kou kerjakan. Jahanam anak muda Malaysia kalau kou memerintah. Chisss...minta simpang la. Aku baca apa yang Parpukari dan GAP dedahkan pun naik loya tekak. Aku copy sikit untuk bacaan:

Dari blog GAP:

...detail perbicaraan semalam (kamis pagi) yang diadakan secara tertutup. keterangan petuduh oleh saiful pagi semalam. (kamis)anwar ibrahim memakai towel. saiful juga memakai towel. anwar ibrahim memeluk saiful, mencium mulut lalu meraba tubuh saiful. lalu anwar mengarah saiful mengambil KY JELLY dalam begnya. anwa ibrahim meminta saiful menyapukan KY JELLY di kemaluannya (anwar). anwar ibrahim tidak mahu mengadakan seks liwat di atas katil sebaliknya liwat dilakukan di lantai. anwar ibrahim menghamparkan towelnya di atas karpet. anwar ibrahim meminta saiful menyapukan KY JELLY di lubang duburnya (milik saiful). anwar ibrahim menyuruh saiful menonggeng. saiful menonggeng, lututnya hampir kena badan. anwar ibrahim menyuruh saiful guide (mengarahkan) batang anwar ibrahim dihalakan kepada lubang dubur saiful.

DAN..... jeng...jeng...jeng... berlakulah adengan sorong tarik. Giler ke si Anwar al-Juburi ni. Patut le hero Pas Mat Sabu gelar dia al-Juburi, sebab Mat Sabu ni dah tahu awal-awal cerita lahabau nih.
Barang yang diserah kepada mahkamah hari ini sebagai bahan bukti ialah seluar panjang (slack), bekas mengandungi calitan putik kapas, dua kemeja lengan panjang jenama Ralph Lauren berwarna biru muda dan G2000 warna hijau, dua seluar dalam berwarna kelabu dan hitam jenama Levis serta krim pelincir jenama KY yang dimeterai dengan cop Jabatan Kimia dan ditandatangani Mohd Saiful. Speciment lain termasuk sampel calitan di bahagian sekitar dubur, kemaluan, kedua-dua puting buah dada, bahagian tonsil, bawah lidah dan sampel darah bagi ujian DNA, alkohol serta toksikologi

Dalam mahkamah Peguam Cara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden bertanya kepada Saiful:

Mohd Yusof : Ketika di Hospital Pusrawi kamu beritahu doktor yang kamu sakit perut dan dubur. Ada doktor tanya mengapa sakit di situ?

Mohd Saiful : Doktor ada tanya kenapa sakit.

Mohd Yusof : Apa jawapan kamu?

Mohd Saiful : Saya hanya jawab saya sakit di bahagian usus.

Mohd Yusof : Kamu beritahu, doktor itu ada periksa kamu, sebelum kamu cakap sudah diperlakukan oleh Anwar, adakah doktor kata beritahu hasil pemeriksaan?

Mohd Saiful : Semasa pemeriksaan baru hendak dijalankan, dia hendak masukkan sesuatu, saya berterus berterus-terang dengannya mengenai saya diperlakukan oleh Anwar dan dia terus berhenti.

Mohd Yusof : Doktor itu ada beritahu hasil pemeriksaan setakat sebelum diberitahu perkara diliwat?

Mohd Saiful : Tidak diberitahu hasil pemeriksaan

Mohd Yusof : Antara masa lepas kejadian sehingga kamu diperiksa oleh doktor di HKL ada buang air besar?

Mohd Saiful : Tidak. Sepanjang dua hari saya tidak buang air besar.

Yang si pekak-pekak bodoh pak turut ni pun satu bingainya. Lepas sujud mengadap Allah di Masjid Wilayah Persekutuan tengah hari tadi, lepas tu buat demonstrasi. Ingat kan ramai la yang nak berkumpul. Tapi orang ramai dah semakin sedar macam mana ligatnya pemimpin PKR nak bela Anwar al-Juburi. 30, 40 orang saja yang ikut serta. Itupun banyak yang hanya jadi penonton. Perhimpunan tak dpat sambutan.

Lepas tu, yang jadi ketua berhimpun di luar masjid ialah lahanat Tian Chua. Cina bangsat ni la yang selalu pelaga orang Melayu. Cakap bersemangat, maka orang Melayu yang bodoh-bodoh dan tak sedar diri diperguna, pun ikut.

Thursday, February 4, 2010

Hari ini Anwar suruh "SUJUD", semalam peluk

Atas katil inilah Anwar suruh Saiful SUJUD.

"SUJUD". Begitulah apa yang Dayak dengar secebis kisah diceritakan Mohd Saiful di Mahkamah Tinggi hari ini.

Anwar al-Juburi yang suruh Saiful 'sujud'. Tapi bukan suruh sujud nak ajar Saiful sembahyang, tapi sujud untuk tujuan lain.

Dalam kes ini perkataan "sujud" itu ialah menonggeng lah apa lagi. Untuk apa? Apa lagi kalau tak digempur. Tak kan Anwar nak check bontot Saiful. Anwar bukan doktor, walaupun dia biasa dituduh menggunakan jarum untuk menyuntik bontot dan .......... orang lain.
Weiii nak muntah le aku dengar cerita tu...

Tak yah cerita lanjut la dalam ni, banyak yang XXXX.

Aku nak cerita pasal kondominium MOKHTAR tu...Dulu tilam, skarang katil (ewahhh macam lagu SM Salim - Dulu Lain Sekarang Lain le plak)...

Dipercayai ketika lawatan di bilik utama di unit 11-5-1 itu, Mohd Saiful turut membuat demonstrasi dengan melakonkan semula bagaimana kejadian liwat itu berlaku selepas mendapat permintaan daripada peguamnya, Karpal tarak guna Singh untuk berbuat demikian.

Dilaporkan Mohd Saiful menunjukkan kepada hakim tempat Anwar duduk di ruang tamu ketika dia datang untuk menghantar dokumen dan bilik tidur utama di mana kejadian liwat berlaku selepas itu.

Semasa pemeriksaan di kondominium dua bilik tidur itu yang terletak di tingkat lima, Mohamad Zabidin dilihat bertanya beberapa soalan kepada Mohd Saiful.

Terdapat sebuah katil kelamin di bilik tidur utama di mana tingkapnya ditutupi langsir warna kelabu gelap.

Langsir berwarna serupa juga terdapat di ruang tamu yang juga terdapat sofa kulit berwarna pudar.

Di ruang makan, terdapat sebuah meja makan untuk enam orang.

Anwar al-Juburi meninggalkan tempat itu selepas pemeriksaan di bilik tidur utama.

Di mahkamah hari ini ditunjukkan rakaman litar tertutup (CCTV) yang menunjukkan Mohd Saiful mengunjungi Kondominium Desa Damansara di Bukit Damansara pada hari kejadian liwat itu didakwa berlaku.

Rakaman CCTV yang ditunjukkan oleh pihak pendakwaan dan menunjukkan pergerakan Mohd Saiful Bukhari Azlan menaiki lif ke tingkat 5 kondominium berkenaan pada 26 Jun 2008.

Rakaman CCTV pertama menunjukkan Mohd Saiful menaiki lif dari tempat meletak kereta di B4 ke B2 dan Mohd Saiful mengesahkan individu dalam lif itu adalah dirinya.

Mahkamah juga ditunjukkan dengan rakaman CCTV Mohd Saiful dalam lif dari B2 ke tingkat lima kondominium itu. Saiful dalam keterangannya semalam berkata, dia pergi ke tingkat lima kondominium itu untuk berjumpa dengan Anwar (al-Juburi) di unit 11-5-2 selepas diarahkan Anwar.

Selepas ditunjukkan rakaman CCTV, Mohd Saiful kemudian dikemukakan dengan 13 keping gambar menunjukkan kereta Fiat warna merah yang dinaiki Mohd Saiful untuk ke kondominium itu, pergerakan beliau dalam lif menuju ke unit 11-5-2 dan meninggalkan lokasi berkenaan.

Dalam perkembangan lain, peguam-peguam yang mewakili al Juburi hari ini kelam-kabut untuk bertemu Presiden Mahkamah Rayuan, Tan Sri Alauddin Mohd Sheriff.

Tujuannya hendak memohon tarikh awal perbicaraan bagi mendengar rayuan Anwar untuk menangguhkan perbicaraan kesnya yang sedang berlangsung sekarang dan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi yang menolak permohonannya untuk membatalkan pertuduhan liwat terhadapnya.

Asyik-asyik minta nak tangguh... Nampaknya al-Juburi dan Parti Keadilan Rakyat, Pas dan DAP sudah kecut perut dan nak terkencing bila perbicaraan bermula sekarang. Nak lari dari apa. Orang dah tahu "Can I fuck you today".
He he he mari Anwar mari...lokap sudah tunggu niiiii

Katil dan "BERTAUBATLAH" kata anak Anwar, menusuk kalbu al-Juburi

KUALA LUMPUR: Those present at the second Datuk Seri Anwar Ibrahim sodomy trial were stunned when one of his daughters shouted “Bertaubatlah! (repent!)” as key witness Mohd Saiful Bukhari Azlan walked into the courtroom.

Mohd Saiful, who was clad in dark blue jacket and pants, calmly walked to the witness stand without turning to look at the woman, who was seated in the first row of the packed courtroom.

The Opposition Leader’s wife, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, touched her daughter’s shoulder urging her to remain silent in court.


Demikianlah orang ramai di dalam Makhamah Tinggi dikejutkan dengan satu jeritan suara halus dari galeri pemerhati, semalam. Dan itulah suara anak Anwar al-Juburi yang ditujukan kepada Mohd Saiful yang menjadi mangsa liwat bos sendiri.

Kami percaya Mohd Saiful sudah bertaubat, tak payah suruh.

Tapi kata-kata anak Anwar itu juga rasa-rasanya menusuk kalbu al-Juburi. Tertampar di muka bapa sendiri yang kaki main bontot tapi masih tak mahu bertaubat.


2008 dulu dah kena sekali masih tak serik-serik. Masih tak tahan lihat
bontot lelaki hensem atau bini-bini orang.

Teringat pula kami ketika Karpal Singh benggali celako tu pada tahun 2009 lalu yang meminta Anwar BERTAUBAT. Tapi suara si Singh tu garau, bukan halus macam suara anak Anwar.

Hoi BERTOBAT LAH kamu hai Anwar al-Juburi ooiii...


Bukan orang tak tahu sejarah kebangkitan kou sampai ke kemuncak kegemilangan. Cakap berdegar-degar pasal Islam tapi main bontot tak tinggal.


Dalam sejarah al-Juburi mana dia pernah dapat anugerah sijil atau diploma yang melayakkan dia dijadikan ulama atau tok guru.

Tapi, SIJIL KAKI LIWAT dah diberikan dulu hingga melayakkan Anwar ni memasuki institusi pengajian tinggi penjara Sungai Buloh. Setakat geng-geng dia gelar Pak Sheikh saja...itupun penyokong yang
bodoh, pekak dan tuli saja yang kena ikat hidung macam lembu.

Bibir si malaun ni tak pernah lekang memetik kata-kata hikmat dan pujangga tokoh agama terkemuka seperti Malek Bennabi dan Al-Sheikh Muhammad Al-Ghazali dan nama-nama besar dalam gerakan Islah sedunia abad ini seperti Hassan Turabi, Abu Ala al-Maududi, Syed Qutub dan Hassan Al Banna. TAPI bibir itu juga lah yang beromen dengan bini-bini orang dan kaum sejenis yang menjadi mangsanya. Perghhhhhh...dahsyat...dahsyat.

BERTOBATLAH WOIIII..


Liwat tu kegiatan yang tersenarai pada takuk paling hina bagi Islam.

Perbicaraan hari ini juga menarik dengan hakim, pendakwa, pembela, tertuduh dan mangsa melawat kondominium MOKHTAR untuk melihat sendiri tempat kejadian liwat. Rasa-rasanya polis ada angkat tilam pulak ke? Mesti air mani ada atas tilam, walaupun si Anwar al-Juburi itu 'tembak' dalam. Wehhhhh...geli geleman nak cerita dan cakap pun. nak temuntah lak aku.

Tapi masa di kondominium ni, ada sekumpulan penyokong al-Juburi yang mencaci Mohd Saiful. Bukannya yang jantan-jantan mencaci, tetapi yang BETINA-BETINA GATAI dan GALAK. Mohd Saiful ketika itu tiba di Kondominium Desa Damansara, Jalan Setia Kasih, Bukit Damansara, bersama rombongan perbicaraan kes liwat.

Terus saja kumpulan wanita-wanita itu menyalak-nyalak mencaci Saiful. Ada yang selak kain seperti yang dilakukan wakil rakyat Bukit Telanjang, si bogel Elizabeth Wong. Tapi, si Saiful buat tak tahu je. Malas dia nak layan...lagi pun muka-muka yang menyalak tu...perrrr tak ade selera aku. Anwar mungkin berselera lah.

Tapi muka dia pucat lesi bila dalam kondominium itu, Saiful cerita lah kepada mereka yang hadir. Saiful cerita sampai dalam bilik tidu dan tunjuk katil tempat dia diliwat oleh al-Juburi...

Nanti bersambung....

Wednesday, February 3, 2010

Soal jawab kes liwat Anwar al-Juburi - Hari Pertama

Di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008.

Ketika pemeriksaan utama oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abidin, Mohd Saiful berkata bahawa beliau diajak oleh Anwar al-Juburi untuk mengadakan hubungan seks di luar tabii. Pelawaan Anwar itu dibuat selepas beliau menyerahkan dokumen yang dibawanya dari pejabat kepada Anwar.

Mohd Yusof: Apa buat dengan dokumen bila masuk?
Mohd Saiful: Saya duduk di meja tersebut bertentangan dengan Anwar dan serahkan dokumen.
Mohd Yusof: Duduk, letak dokumen, apa lepas itu?
Mohd Saiful: Lepas serah dokumen, kami bincang tentang jadual kerja, tidak lama lepas itu beliau tanya satu soalan.
Mohd Yusof: Apa soalan itu?
Mohd Saiful: Can I fuck you today?
Mohd Yusof: Apa reaksi kamu ketika diajukan soalan itu?
Mohd Saiful: Marah dan takut.
Mohd Yusof: Ada kamu kata apa-apa?
Mohd Saiful: Tolak pelawaannya.
Mohd Yusof: Apa kamu kata bila menolak?
Mohd Saiful: Saya kata saya tidak mahu melakukannya.
Mohd Yusof: Anwar kata apa-apa bila kamu kata tidak hendak melakukannya?
Mohd Saiful: Dengan nada marah, Anwar kata "what" (apa)?
Mohd Yusof: Apa respon kamu?
Mohd Saiful: Saya ulang yang sama.
Mohd Yusof: Seterusnya?
Mohd Saiful: Anwar agak marah, dengan itu saya takut. Anwar arahkan ke bilik tidur utama.

Mohd Saiful berkata, beliau kemudian mengikut arahan Anwar dan Anwar selepas itu menutup langsir dan lampu bilik.
Beliau berkata Anwar seterusnya meminta beliau untuk membersihkan dirinya di bilik air.

Mohd Yusof: Masa itu dah buka pakaian?
Mohd Saiful: Ya.
Mohd Yusof: Lepas bilas diri?
Mohd Saiful: Saya ambil tuala dalam tandas, saya keluar dengan bawa baju kemeja saya warna putih dan gantung di tempat pemegang almari.
Mohd Yusof: Kamu bertuala?
Mohd Saiful: Saya bertuala.
Mohd Yusof: Masa keluar dari bilik air, nampak di mana Anwar?
Mohd Saiful: Saya nampak, Anwar di hujung penjuru katil, di bahagian kaki sebelah kanan.
Mohd Yusof: Apa Anwar buat pada masa itu?
Mohd Saiful: Dia berdiri pakai tuala putih dan mengarahkan saya untuk pergi dekat dia, lalu dia peluk saya sambil berdiri.

Ketika itu, peguam Karpal Singh yang mewakili Anwar membuat permohonan agar prosiding seterusnya dijalankan secara tertutup.

"Can I Fuck You..." "Anwar Peluk Saya"

Dia ingat pakai spek tutup mata orang tak tahu apa dia sudah bikin. Haprak punya kaki sontot.



Mohd Saiful Bukhari Azlan memberitahu Mahkamah Tinggi dia berasa marah dan takut apabila Anwar tanya can i fuck you today?

Mohd Saiful selepas dua kali menolak pelawaan itu anwar marah dan mengarahkannya masuk bilik tidur utama di unit 1152 sebuah kondo di Damansara.

Mohd Saiful berkata, di dalam bilik itu Anwar menutup langsir dan lampu serta mengarahkannya membersihkan badan.

Selepas membersihkan badan dalam bilik mandi Saiful berkata, dia keluar dengan bertuala.

Katanya anwar yang berada di hujung katil mengarahkannya pergi kepadanya.

Apabila sampai kepada Anwar, Mohd Saiful berkata, Anwar memeluknya.

Perbicaraan terhenti apabila Karpal Singh memohon perbicaraan diadakan secara tertutup. Mahkamah membenarkan, perbicaraan esok dijalankan secara tertutup.

Cilakak betul ini benggali sudah minta perbicaraan tertutup pulak. Potong stim saja kita nak dengar cerita sebenar dan perangai si al-Juburi haram jadah ni.

Tapi tak apa...kita banyak kaki dalam mahkamah tu. Biar benggali tu kata 'tertutup' tetapi kita tetap akan 'buka'. Biar orang semua tahu.

Dah lah si Juburi ni takut nak bersumpah, minta tangguh banyak kali dan bila perbicaraan bermula, dia minta diadakan secara tertutup pulak. Takut tembelang pecah dan rakyat tahu dia ada penyakit bahaya. Penyakit yang dilaknat Tuhan iaitu LIWAT.

Sial betul ini benggali Karpal Haprak.

****Nak Komen, Komen Le****

Kes Liwat al-Juburi - Hari Pertama

Ada yang tak percaya posting Dayak awal pagi tadi. Kata yang memberi komen, Dayak bohong. Tapi di Mahkamah Tinggi hari ini....Jeng...jeng...jeng....

KUALA LUMPUR, 3 Feb (Bernama) -- Pihak pendakwaan akan mengemukakan keterangan bahawa kesan air mani daripada spesimen yang diambil dari dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan yang telah disahkan oleh Jabatan Kimia, milik Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi membuktikan kesalahannya meliwat Mohd Saiful.

Peguam Cara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden dalam ucapan pembukaannya, berkata selain keterangan langsung Mohd Saiful dalam perbicaraan, pihak pendakwaan akan mengemukakan keterangan forensik oleh doktor-doktor dan ahli kimia, di samping keterangan mengikut keadaan serta keterangan dokumentar.

Beliau berkata pihak pendakwaan akan membawa keterangan bahawa pada 26 Jun 2008 kira-kira 10.30 pagi semasa di pejabat Anwar, tertuduh telah meminta Mohd Saiful, yang ketika itu pembantu khasnya untuk pergi ke Kondominium Desa Damansara lebih kurang 2.30 petang pada hari yang sama.

Pada 1.45 petang, Mohd Saiful keluar dari pejabat tertuduh menuju ke Kondo Desa Damansara dan tiba di kondo tersebut kira-kira 3 petang.

Di kondo berkenaan, Mohd Saiful kemudian pergi ke Unit 11-5-1, di tingkat 5. Apabila Mohd Saiful masuk ke unit tersebut, dia melihat tertuduh sedang duduk di meja makan seorang diri.

"Di unit itu, Mohd Saiful telah diliwat oleh tertuduh dan mangsa telah meninggalkan unit itu jam lebih kurang 4 petang," jelas Mohamed Yusof.

Seterusnya pada 28 Jun 2008, Mohd Saiful membuat laporan polis di Balai Polis Travers mengenai kejadian liwat tersebut.

Pada hari yang sama, Mohd Saiful menjalani pemeriksaan di Hospital Kuala Lumpur berhubung kejadian liwat berkenaan.

"Sampel-sampel tisu termasuk dari bahagian luar dan dalam dubur Mohd Saiful telah diambil oleh doktor yang memeriksanya untuk ujian DNA," kata Mohamed Yusof.

Abis le kou al-Juburi oiii...ke dalam la pulak. Makan tanggung beb. Banyak bukti-bukti akan didedahkan pasal sifat Anwar yang ketagihan bontot lelaki yang hensem-hensem. Kou ingat hari ini pakai spek hitam tutup mata, boleh tutup segala apa yang kou sudah bikin kepada anak bini orang ke???

Apa pun, Dayak geli juga bila baca tulisan teman kita bro ParpuKari ni. Eeee, Nuar...Nuar...Tanah kou beli bina rumah tu duit halal ke haram...Jaga-jaga nanti masuk paper pulak yang rumah kau diterbalikkan seperti kaum Nabi Lut dulu.

p/s: Tunggu update yer...

****Nak Komen, Komen Le****

Tuesday, February 2, 2010

Kak Wan tanya: Air mani siapa bang Nuar????...

PREEEEEEETTTTTT... POSTING PERTAMA

Dalam Mahkamah Tinggi Jalan Duta semalam, pihak pendakwaan telah memberitahu Hakim Mohamad Zabidin Mohd Diah bahawa ada tiga specimen air mani yang diambil dari ....... Mohd Saiful.

Pendakwaraya yang diketuai oleh Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden telah memberitahu bahawa dua daripada DNA air mani itu sudah dikenal pasti, manakala satu lagi boleh dikaitkan dengan Anwar al-Juburi.
Jadi, pihak pendakwa akan memanggil pakar kimia untuk memberi keterangan.

Selepas diberitahu perkara itru di dalam mahkamah baru lah kelam-kabut Anwar al-Juburi dan peguam-peguamnya. Terus minta masa tangguh, konon untuk jumpa Ketua Hakim Negara dan macam-macam lagi. Pucat lesi muka Anwar.

Kak Wan pun tergamam tak terkata apa-apa. Dia ingat air mani Anwar tak ke mana-mana. Rupa-rupanya ada yang tumpah di tempat lain lagi.

Kwang...kwang...kwang.
Tu lah dulu Kak Wan oii. Kalau dah minta cerai dengan Anwar tu buat betul-betul. Cerita Kak Wan pernah minta cerai ni timbul dulu lagi pada tahun 1999. Ia disebarkan oleh penerbit buku 50 Dalil Kenapa Anwar Tidak Boleh jadi PM, Khairuddin Hassan.

Mesti semua ingat kerana buku itulah yang menyebabkan Anwar dipecat daripada jawatan TPM dan kemudian didakwa MELIWAT. Sangkutpun pada masa tu.


Khairuddin pada 28 November 1999 dalam satu cermah di Pulau Pinang, telah membuat macam-macam pendedahan perihal salah laku Anwar al-Juburi ni. Khairuddin kata dua kali Kak Wan minta cerai kerana tak tahan perangai Anwar. Kak Wan juga dikatakan pernah lari selama 10 hari dari rumahnya akibat tidak tahan dipukul suaminya.


Perlakuan sumbang Anwar bersama Sukma juga pernah dilihat sendiri Kak Wan sehingga memaksanya memohon cerai kali pertama pada 1994.
Khairuddin minta Kak Wan saman dia kalau dia bohong. Tapi Kak Wan tak buat apa-apa pun. Takuttttttt.

Habis la kau Anwar kaki main belakang oiii. Hari 'kiamat' kau sudah hampir tiba. Batin dan jiwa kau hancur berkecai bak batu dibakar bom nuklear. Nak lari kedutaan mana lagi. Mungkin kedutaan Sweden boleh kot, sebab masa kes mahkamah semalam, Duta Sweden pun hadir.


Al-Juburi sekarang ini mencuba habis-habisan untuk `mensahihkan' perkara yang belum tentu akan sahih dan sah di sisi undang-undang.
Memang lah di Mahkamah Tinggi semalam, ramai geng-geng Anwar datang. Khalid Gagap dari Selangor dan Nicky Ajyis pun ada. Di tambah pula Exco Selngor si Elizabeth Wong kaki bogel pun ada.


Isk...isk...isk. Dayak pun pernah tengok gambar Elizabeth Wong tu separuh bogel. (Ni gambar sapa haaa) Boleh tahan juga. Anwar mungkin suka tengok bontot Elizabeth Wong.

Tapi... sekarang ini kita nak tanya Anwar al-Juburi lah...
"Air mani siapa bang Nuar oiii"

p/s: Dayak dapat maklumat bahawa alibi Anwar al-Juburi pun kuat juga. Kononnya peguam-peguam dia ada juga rakaman CCTV yang menunjukkan Anwar dalam apartment tu. Kononnya, tiga jam CCTV tu. Dan bukan Anwar saja ada di situ. Saiful pun ada dan ada juga beberapa orang yang lain. Tak tau lah pula Dayak sama ada betul ke tidak.

****Nak komen, komen lah****

Saturday, January 30, 2010