APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Thursday, March 4, 2010

Dua Kristian, satu Hindu lawan satu Islam

Isunya ialah perkataan 'Allah'.



Akibatnya MP Kulim-bandar Baharu, Zulkifli Noordin daripada PKR kena mengadap jawatankuasa disiplin parti itu hari ini. Bila Zul muslim masuk dalam bilik untuk didisiplinkan mengenai isu kalimah suci umat Islam, ada dua orang Kristian dan seorang Hindu untuk tujuan itu.

Maka, memang elok lah dasar Parti Kona Rakyat meletakkan musuh Islam didepan untuk memusnahkan Zul yang muslim.

Parti ni memang tidak sensitif pasal Islam. Ada kah patut letak tiga agama lain lawan satu agama lain. Memang Anwar aljuburi hendak hapuskan Islam.

Jadi memang patut pun Zul keluar dari bilik disiplin itu. Malah aku cadangkan kepada Zul bukan saja keluar dari bilik disiplin itu, tetapi keluar dari parti keparat itu. Jangan tunggu hingga Anwar cari jubur baru.

Lain-lain, baca sini.

No comments:

Post a Comment