APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Thursday, February 18, 2010

Jubur Anwar biasa koyak

Aku memang bengang dengan Anwar sejak kes liwat si bangsat ni terbongkar pada 1998 lagi. Sebelum tahun-tahun itu aku memang suka dengan Anwar ni. Tengok cara bercakap pun masa tu aku memang sokong dia 100 persen.

Masa tu kalau aljuburi ni berucap, orang Pas pun ternganga mulut sampai lalat masuk pun tak sedar. Hingga lah ke masa sekarang ni orang Pas masih ternganga lagi bila dengan aljuburi berucap.

Tapi si jahanam keparat ini tak sedar diri. Mana boleh dia nak bandingkan diri dia dengan Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah.

Tengok rupa dulu. Woi Anwar lahanat... Kou cermin muka la dulu. Kou lihat bertapa bersihnya muka Hakim Mohamad Zabidin. Itu ciri-ciri orang beriman. Kulit muka bersih dan sedikit kemerah-merahan.

TAPI.. kalau nak di banding dengan kulit muka kou yang dah mula nak jadi kulit babi, kalau tak pun jadi kulit biawak, memang 100 persen la kau banyak dosa. Apa lagi dosa liwat.

Berkata Ibnu Abbas: "Sesungguhnya orang yang melakukan liwat apabila meninggal dunia nanti tanpa sempat bertaubat rupanya akan bertukar menjadi rupa seekor babi."

Kou belum lagi meninggal, tetapi dah jadi macam BABI.

Kou kena jaga-jaga wahai aljuburi. kalau kulit muka kou jadi macam babi, kou akan diburi oleh Tian Chua, Elizabeth Wong dan geng-geng DAP certa Cina PKR, sebab mereka suka makan babi.

Kalau kulit muka kou jadi biawak pulak, Sivarasa dan geng-geng hindu PKR cari kou, sebab mereka suka makan biawak. Mampos la kou Anwar Ibrahim oii. Kesian mak kou yang lahirkan kou dan besarkan kou. Balik-balik kou jadi kaki jubur.

Tak payah la kou nak susah-susah tangguh kes di mahkamah tu. Kou tak ada telor ke? Dah lah sumpah laknat pun kou takut, ini nak bicara dalam mahkamah sivil pun kou nak lari.

Tapi semua orang tahu la Anwar woi...masa di MCKK dulu pun kou juga pernah kena liwat. Senior kou sudah hantam kou punya belakang sampai koyak kan? Tapi walaupun jubur kou koyak masa tu, tapi kou rasa kemasukan batang dalam jubur kou itu amat menyedapkan dan kou pun praktis juga. Semua orang tau la woi.

Hakim Mohamad Zabidin tak akan tarik diri sebab dia tidak mahu lari daripada tanggungjawab yang diamanahkan kepada sebagai seorang hakim.

Kelmarin pula Mahkamah Rayuan telah mengatakan bahawa:

"Mahkamah Rayuan mendapati pertuduhan itu adalah lengkap, tidak berniat jahat dan bukan penyalahgunaan proses mahkamah."

Bukan sorang yang kata macam tu, tapi tiga Hakim Mahkamah Rayuan iaitu Datuk Wira Abu Samah Nordin, Datuk Sulaiman Daud dan Datuk Azhar @ Izhar Ma''ah.

Kou ni aljuburi, sudah lah kau menyontot bini orang dan anak muda orang, rupa-rupanya kou ni bodoh, bingai. Tah la aku pun dah tak tau apa lagi bahasa paling bangsat nak panggil kou aljuburi oii.

1 comment:

  1. Sebenarnya, Melayu semuanya Meliwat. Tengok sukukata 'mel' itu. Saiful pergi bilik najib, nuat apa? Ya, utk diliwat. Kemudian dia pergi ke hotel dgn musa hasan, utk apa? Ya. Utk diliwat sekali lagi. Semuanya melayu. Dia tdk pergi kat keling atau cina sbb dia pasti cuma melayu sahaja yg meliwat. Awak melayu kan dayak. Org bukan tak tahu apa you buat dgn anak gadis di pahang 9 tahun lalu. Bukan saja diliwat, dipaksa hisap lagi smpi meleleh hingga ke kerongkong. Gadis tu terpaksa beritahu secara detail.

    ReplyDelete