APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Thursday, February 4, 2010

Hari ini Anwar suruh "SUJUD", semalam peluk

Atas katil inilah Anwar suruh Saiful SUJUD.

"SUJUD". Begitulah apa yang Dayak dengar secebis kisah diceritakan Mohd Saiful di Mahkamah Tinggi hari ini.

Anwar al-Juburi yang suruh Saiful 'sujud'. Tapi bukan suruh sujud nak ajar Saiful sembahyang, tapi sujud untuk tujuan lain.

Dalam kes ini perkataan "sujud" itu ialah menonggeng lah apa lagi. Untuk apa? Apa lagi kalau tak digempur. Tak kan Anwar nak check bontot Saiful. Anwar bukan doktor, walaupun dia biasa dituduh menggunakan jarum untuk menyuntik bontot dan .......... orang lain.
Weiii nak muntah le aku dengar cerita tu...

Tak yah cerita lanjut la dalam ni, banyak yang XXXX.

Aku nak cerita pasal kondominium MOKHTAR tu...Dulu tilam, skarang katil (ewahhh macam lagu SM Salim - Dulu Lain Sekarang Lain le plak)...

Dipercayai ketika lawatan di bilik utama di unit 11-5-1 itu, Mohd Saiful turut membuat demonstrasi dengan melakonkan semula bagaimana kejadian liwat itu berlaku selepas mendapat permintaan daripada peguamnya, Karpal tarak guna Singh untuk berbuat demikian.

Dilaporkan Mohd Saiful menunjukkan kepada hakim tempat Anwar duduk di ruang tamu ketika dia datang untuk menghantar dokumen dan bilik tidur utama di mana kejadian liwat berlaku selepas itu.

Semasa pemeriksaan di kondominium dua bilik tidur itu yang terletak di tingkat lima, Mohamad Zabidin dilihat bertanya beberapa soalan kepada Mohd Saiful.

Terdapat sebuah katil kelamin di bilik tidur utama di mana tingkapnya ditutupi langsir warna kelabu gelap.

Langsir berwarna serupa juga terdapat di ruang tamu yang juga terdapat sofa kulit berwarna pudar.

Di ruang makan, terdapat sebuah meja makan untuk enam orang.

Anwar al-Juburi meninggalkan tempat itu selepas pemeriksaan di bilik tidur utama.

Di mahkamah hari ini ditunjukkan rakaman litar tertutup (CCTV) yang menunjukkan Mohd Saiful mengunjungi Kondominium Desa Damansara di Bukit Damansara pada hari kejadian liwat itu didakwa berlaku.

Rakaman CCTV yang ditunjukkan oleh pihak pendakwaan dan menunjukkan pergerakan Mohd Saiful Bukhari Azlan menaiki lif ke tingkat 5 kondominium berkenaan pada 26 Jun 2008.

Rakaman CCTV pertama menunjukkan Mohd Saiful menaiki lif dari tempat meletak kereta di B4 ke B2 dan Mohd Saiful mengesahkan individu dalam lif itu adalah dirinya.

Mahkamah juga ditunjukkan dengan rakaman CCTV Mohd Saiful dalam lif dari B2 ke tingkat lima kondominium itu. Saiful dalam keterangannya semalam berkata, dia pergi ke tingkat lima kondominium itu untuk berjumpa dengan Anwar (al-Juburi) di unit 11-5-2 selepas diarahkan Anwar.

Selepas ditunjukkan rakaman CCTV, Mohd Saiful kemudian dikemukakan dengan 13 keping gambar menunjukkan kereta Fiat warna merah yang dinaiki Mohd Saiful untuk ke kondominium itu, pergerakan beliau dalam lif menuju ke unit 11-5-2 dan meninggalkan lokasi berkenaan.

Dalam perkembangan lain, peguam-peguam yang mewakili al Juburi hari ini kelam-kabut untuk bertemu Presiden Mahkamah Rayuan, Tan Sri Alauddin Mohd Sheriff.

Tujuannya hendak memohon tarikh awal perbicaraan bagi mendengar rayuan Anwar untuk menangguhkan perbicaraan kesnya yang sedang berlangsung sekarang dan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi yang menolak permohonannya untuk membatalkan pertuduhan liwat terhadapnya.

Asyik-asyik minta nak tangguh... Nampaknya al-Juburi dan Parti Keadilan Rakyat, Pas dan DAP sudah kecut perut dan nak terkencing bila perbicaraan bermula sekarang. Nak lari dari apa. Orang dah tahu "Can I fuck you today".
He he he mari Anwar mari...lokap sudah tunggu niiiii

3 comments:

  1. PASSWORD: MOKHTAR

    MLM JUMAAT NI KAK JIJAH TIDO SORANKK LE JWBNYEEE..AL JUBORI XDE SELERA SBB BYK SGT RAHSIA DIA TERBONGKAR SAMPAI ORG RAMAI MUNTAH2 KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Tian Chua giler tu leh temankan alJuburi...ada selera kot

    ReplyDelete
  3. Yes!!,

    Haiyaa....itu olang hantam belakang punya aa,bukan saja itu Tian Chua dia boleh hamtam,lu kasi itu Benggali kelusi loda pun dia hantam maaa...!! Haiyaa!Hantam! Hantam.!

    ReplyDelete