APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Wednesday, February 3, 2010

Kes Liwat al-Juburi - Hari Pertama

Ada yang tak percaya posting Dayak awal pagi tadi. Kata yang memberi komen, Dayak bohong. Tapi di Mahkamah Tinggi hari ini....Jeng...jeng...jeng....

KUALA LUMPUR, 3 Feb (Bernama) -- Pihak pendakwaan akan mengemukakan keterangan bahawa kesan air mani daripada spesimen yang diambil dari dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan yang telah disahkan oleh Jabatan Kimia, milik Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi membuktikan kesalahannya meliwat Mohd Saiful.

Peguam Cara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden dalam ucapan pembukaannya, berkata selain keterangan langsung Mohd Saiful dalam perbicaraan, pihak pendakwaan akan mengemukakan keterangan forensik oleh doktor-doktor dan ahli kimia, di samping keterangan mengikut keadaan serta keterangan dokumentar.

Beliau berkata pihak pendakwaan akan membawa keterangan bahawa pada 26 Jun 2008 kira-kira 10.30 pagi semasa di pejabat Anwar, tertuduh telah meminta Mohd Saiful, yang ketika itu pembantu khasnya untuk pergi ke Kondominium Desa Damansara lebih kurang 2.30 petang pada hari yang sama.

Pada 1.45 petang, Mohd Saiful keluar dari pejabat tertuduh menuju ke Kondo Desa Damansara dan tiba di kondo tersebut kira-kira 3 petang.

Di kondo berkenaan, Mohd Saiful kemudian pergi ke Unit 11-5-1, di tingkat 5. Apabila Mohd Saiful masuk ke unit tersebut, dia melihat tertuduh sedang duduk di meja makan seorang diri.

"Di unit itu, Mohd Saiful telah diliwat oleh tertuduh dan mangsa telah meninggalkan unit itu jam lebih kurang 4 petang," jelas Mohamed Yusof.

Seterusnya pada 28 Jun 2008, Mohd Saiful membuat laporan polis di Balai Polis Travers mengenai kejadian liwat tersebut.

Pada hari yang sama, Mohd Saiful menjalani pemeriksaan di Hospital Kuala Lumpur berhubung kejadian liwat berkenaan.

"Sampel-sampel tisu termasuk dari bahagian luar dan dalam dubur Mohd Saiful telah diambil oleh doktor yang memeriksanya untuk ujian DNA," kata Mohamed Yusof.

Abis le kou al-Juburi oiii...ke dalam la pulak. Makan tanggung beb. Banyak bukti-bukti akan didedahkan pasal sifat Anwar yang ketagihan bontot lelaki yang hensem-hensem. Kou ingat hari ini pakai spek hitam tutup mata, boleh tutup segala apa yang kou sudah bikin kepada anak bini orang ke???

Apa pun, Dayak geli juga bila baca tulisan teman kita bro ParpuKari ni. Eeee, Nuar...Nuar...Tanah kou beli bina rumah tu duit halal ke haram...Jaga-jaga nanti masuk paper pulak yang rumah kau diterbalikkan seperti kaum Nabi Lut dulu.

p/s: Tunggu update yer...

****Nak Komen, Komen Le****

2 comments:

  1. mokhtar mokhtar...

    bro dayak...

    ko punya komen cukup world,informer ko paling terer laaa..

    siap la ko nuar,azizah saksi alibi no.1 akan terkancing leee,aku nak tengok azizah bg keterangan,dia kata anuar ada meeting famili,hah hah mampos ko azizah....

    bro dayak,cuba ko siasat, apa plan azizah masa nak bg keterangan nanti,dia nak kasi tau yang betoi atau dia nak bersama anuar ke sungai buluh nanti..

    ReplyDelete