APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Monday, February 8, 2010

Bicara tangguh, liwat tak tangguh pulak

Berkata Ibnu Abbas: "Sesungguhnya orang yang melakukan liwat apabila meninggal dunia nanti tanpa sempat bertaubat rupanya akan bertukar menjadi rupa seekor babi." - Dari blog http://paklebai.blogspot.com

Lancau lah lu Karpal Taraguna Singh.

Sekarang peguam bela yang mewakili al-Juburi sekali lagi bersandiwara. Mereka sanggup menggunakan apa saja alasan supaya kes liwat Anwar al-Juburi ini ditangguh seberapa lama yang boleh.

Hari ini, Karpal menuduh Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah tidak layak untuk mengendalikan kes berkenaan dengan alasan kononnya hakim itu berat sebelah. Ini berkaitan laporan akhbar Utusan Malaysia.

Esok mahkamah akan mendengar permohonan Karpal gila babi itu untuk memberi alasan menyingkirkan hakim.

Adakah patut, seorang peguam meminta hakim tarik diri. Ini sudah kira kurang ajar.

Lakonan ini sama juga yang dibuat oleh peguam bela-peguam bela ketika kes pertama Anqwar dituduh meliwat Azizan pada 1998 dulu. Macam-macam hal yang dibangkitkan termasuk menganggap hakim ketika itu Agustine Paul tidak layak.

Hari ini, sekali lagi peguam Anwar al-Juburi menuduh hakim tidak layak.

Karpal menggunakan alasan Hakim memihak kepada laporan Utusan Malaysia. Adakah logik? Bodoh sungguh si benggali sekor ni.

Tunggulah pula entah-entah si Karpal ni akan menggunakan laman blog yang memihak kepada Saiful atau yang banyak menghentam Anwar al-Juburi untuk menangguhkan kes.

Sial punya anak benggali.

Tapi rakan blogger kita The Unspinners mempunyai alasan sendiri. Kata The Unspinners peguam-peguam yang mewakili al-Juburi tu pening untuk mengemukakan soalan balas terhadap Saiful. Jadi mereka menggunakan alasan hakim tidak layak untuk menangguhkan perbicaraan.

Haaa..logik...logik... dengan menangguhkan perbicaraan itu mereka boleh menyusun lebih banyak soalan dan sytrategi untuk memerangkap Saiful.

Saiful sudah memberi kenyataan yang sukup baik kepada mahkamah sejak Rabu lalu hingga muka Anwar al-Juburi pun dah nak jadi macam babi.

Masa perbicaraan nak pula Anwar minta peguam-peguamnya tangguh kes. Tapi masa nak liwat mangsa-mangsa tak pula dia tanguh-tangguh. Dia serbu saja jubur orang. hai la al-Juburi.

Hoi Anwar...You can fuck me today... ada mau ka?

3 comments:

  1. KO SAKIT KAT MANE??? KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  2. Ko SAKIT BONTOT KA??? ANWAR SUDAH HANTAM LU KA???? KAH KAH KAH WAAKAKAKAKA

    ReplyDelete