APA YANG AKU TULIS DI BAWAH INI ADALAH DATANG DARI HATI AKU. TIDAK ADA KAITAN DENGAN ORANG LAIN. AKU AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG AKU TULIS DAN SESIAPA YANG MEMBERI KOMEN, (AKU CAKAP SIANG-SIANG) ITU ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA - BUKAN AKU. AKU ADLAH AKU. AKU BUKAN KAU. HITAM ATAU PUTIH IANYA TETAP AKU. JADI KALAU KAU TIDAK PUAS HATI APA YANG AKU TULIS KAU BOLEH KOMEN. HAK AKU NAK SIAR ATAU TIDAK SEBAB DAYAK007.BLOGSPOT.COM ADALAH HAK AKU. ADA FAHAM?????????????????????????? OK

Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung murai
Ini burung ape?... burung muraiiiii

Ini siput ape?... siput babi
Ini siput ape?... siput babi

Ini cifut ape?... CIFUT LA B.A.B.I






Tuesday, February 2, 2010

Kak Wan tanya: Air mani siapa bang Nuar????...

PREEEEEEETTTTTT... POSTING PERTAMA

Dalam Mahkamah Tinggi Jalan Duta semalam, pihak pendakwaan telah memberitahu Hakim Mohamad Zabidin Mohd Diah bahawa ada tiga specimen air mani yang diambil dari ....... Mohd Saiful.

Pendakwaraya yang diketuai oleh Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden telah memberitahu bahawa dua daripada DNA air mani itu sudah dikenal pasti, manakala satu lagi boleh dikaitkan dengan Anwar al-Juburi.
Jadi, pihak pendakwa akan memanggil pakar kimia untuk memberi keterangan.

Selepas diberitahu perkara itru di dalam mahkamah baru lah kelam-kabut Anwar al-Juburi dan peguam-peguamnya. Terus minta masa tangguh, konon untuk jumpa Ketua Hakim Negara dan macam-macam lagi. Pucat lesi muka Anwar.

Kak Wan pun tergamam tak terkata apa-apa. Dia ingat air mani Anwar tak ke mana-mana. Rupa-rupanya ada yang tumpah di tempat lain lagi.

Kwang...kwang...kwang.
Tu lah dulu Kak Wan oii. Kalau dah minta cerai dengan Anwar tu buat betul-betul. Cerita Kak Wan pernah minta cerai ni timbul dulu lagi pada tahun 1999. Ia disebarkan oleh penerbit buku 50 Dalil Kenapa Anwar Tidak Boleh jadi PM, Khairuddin Hassan.

Mesti semua ingat kerana buku itulah yang menyebabkan Anwar dipecat daripada jawatan TPM dan kemudian didakwa MELIWAT. Sangkutpun pada masa tu.


Khairuddin pada 28 November 1999 dalam satu cermah di Pulau Pinang, telah membuat macam-macam pendedahan perihal salah laku Anwar al-Juburi ni. Khairuddin kata dua kali Kak Wan minta cerai kerana tak tahan perangai Anwar. Kak Wan juga dikatakan pernah lari selama 10 hari dari rumahnya akibat tidak tahan dipukul suaminya.


Perlakuan sumbang Anwar bersama Sukma juga pernah dilihat sendiri Kak Wan sehingga memaksanya memohon cerai kali pertama pada 1994.
Khairuddin minta Kak Wan saman dia kalau dia bohong. Tapi Kak Wan tak buat apa-apa pun. Takuttttttt.

Habis la kau Anwar kaki main belakang oiii. Hari 'kiamat' kau sudah hampir tiba. Batin dan jiwa kau hancur berkecai bak batu dibakar bom nuklear. Nak lari kedutaan mana lagi. Mungkin kedutaan Sweden boleh kot, sebab masa kes mahkamah semalam, Duta Sweden pun hadir.


Al-Juburi sekarang ini mencuba habis-habisan untuk `mensahihkan' perkara yang belum tentu akan sahih dan sah di sisi undang-undang.
Memang lah di Mahkamah Tinggi semalam, ramai geng-geng Anwar datang. Khalid Gagap dari Selangor dan Nicky Ajyis pun ada. Di tambah pula Exco Selngor si Elizabeth Wong kaki bogel pun ada.


Isk...isk...isk. Dayak pun pernah tengok gambar Elizabeth Wong tu separuh bogel. (Ni gambar sapa haaa) Boleh tahan juga. Anwar mungkin suka tengok bontot Elizabeth Wong.

Tapi... sekarang ini kita nak tanya Anwar al-Juburi lah...
"Air mani siapa bang Nuar oiii"

p/s: Dayak dapat maklumat bahawa alibi Anwar al-Juburi pun kuat juga. Kononnya peguam-peguam dia ada juga rakaman CCTV yang menunjukkan Anwar dalam apartment tu. Kononnya, tiga jam CCTV tu. Dan bukan Anwar saja ada di situ. Saiful pun ada dan ada juga beberapa orang yang lain. Tak tau lah pula Dayak sama ada betul ke tidak.

****Nak komen, komen lah****

5 comments:

  1. SLM BRO...KEHKEHKEH ADE DUOTONE KALER LER MONTOT SI ELI TU...HITAM PUTIH CAM TV ZAMAN DOLU2 HUHUHU. ITU PUN KHALID GAGAP BLEY "TERGILER2" SGT KAT AMOI SEKOR NI. PATUT LE SEME KEJE MAIN CINCAI JEK..HARKK PTUIHHH!!

    ReplyDelete
  2. anwar akan disumbat ke penjara semula bro!

    ReplyDelete
  3. Teriama kasih 4 the info.Sebagai seorang Dr ada beberapa evidence yg meragukan saya.tak boleh lah nak khabor he he he nanti kapal singh korek lak

    ReplyDelete
  4. Allo Dayak... Nak tanya sikit la.kau ni asal dari hulu hutan mana dulu? Keh! Keh! Keh! Dayak Sarawak ke...??? Org ulu kg kau tu boleh la kau kelentong2kan...kah! kah! kah!!! Kau ni pun mgkn jenis yg masih terberak dok cari tebing sungai lagi,sedar sedarlah diri sikit.kah!kah!kah!!

    ReplyDelete
  5. hahha dayak gai ya.. nangga ko miak ngan nya berkawan. si jeffry ya.. muka gai skali jak.

    ReplyDelete